czwartek, 25 kwietnia 2013

Kreatywne résumé.

Wczoraj 20:15.
Siedzę nad notatkami z ubezpieczeń morskich i zastanawiam się jaką ciekawą formą CV przekonać do siebie potencjalnego pracodawcę. Szukam pracy, nie do końca wiem jakiej, na razie w zasadzie jakiejkolwiek, żeby zarobić na wyjazd do Włoch. A potem? Marzy mi się fajna stała praca, najlepiej żeby zacząć móc poważnie myśleć o przyszłości. I żeby się rozwijać, nie umrzeć z nudów. Tak, ja wiem, że o tym marzy każdy. 
Czym kreatywnym zaskoczyć, gdzie znaleźć pracę marzeń? 
20:25 Zamiast przyswajać klauzule instytutowe kombinuję, szukam inspiracji. 
20:45  Inspiracje znalazłam, czas jakby zmarnowałam, bo miał być przeznaczony na co innego. 
20:55  Doktor właśnie odwołała egzamin. To znak. Zabieram się za tworzenie kreatywnego CV.


































Źródło: 1, 2

Moja wersja pierwsza.


Wyrażam zgodę na przetrwarzanie danych osobowych w celu zatrudnienia mnie.

Dziękuję za uwagę.

38 komentarzy:

  1. Piękne te CV. Jednak chyba nie każdy pracodawca chciałbym takie CV dostać, do branży w której ja szukam pracy(TSL) by to chyba nie było najlepszym pomysłem.
    Jednak można spróbować a nóż zaskoczę jakiegoś HRowca:)
    Dziękuję za inspirację! :)
    pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to dobre rozwiązania dla grafików itp. Ale ja również szukam pracy w TSL i spróbuje stwórzyć wersję kreatywną dla tej branży:)
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Jak dla mnie super!
    Gdybym miała swój biznesik, to wierz mi, że na pewno bym cię zatrudniłam.
    Za pomysł i kolorowe podejście do sprawy. Widać, że "bogata" i kreatywna osóbka z Ciebie.

    Buziaki Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może otworzymy coś razem i zayrudnimy się nawzajem:) dzięki! Buziaki!

      Usuń
  3. Niektóre cv robią świetne wrażenie, ale nadal niektórzy pracodawcy się czegoś takiego boją. Wciąż najważniejsza jest treść, chociaż fajnie, jeśli przekazuje się ją w sposb interesujący.

    Powodzenia w szukaniu pracy :) Ja ponad 2 lata temu rzucając znienawidzoną pracę obiecałam sobie, że nigdy nie napiszę już cv. Na razie trzymam się tego postanowienia i całkiem nieźle na tym wychodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą - raz mi się u Ciebie wyświetla podczas dodawania komentarzy weryfikacja obrazkowa, a raz nie... Dziwna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłam ją na dwa dni ale niestety spam ciągle przychodzi więc włączyłam znów :(
      Zazdroszczę że udaje Ci się spełniać postanowienie o nie pisaniu cv! Oby tak dalej:)

      Usuń
  5. Świetne i bardzo inspirujące projekty !!
    Powodzenia w szukaniu pracy !!
    Jak będziesz potrzebowała referencji, daj znać, każda z nas wystawi Ci takie, że prace znajdziesz od razu :)

    A swoją drogą wczoraj wpadł mi w ręce ten artykuł. Może Ci się przyda
    http://www.pawelbielecki.in/nikogo-nie-interesuje-to-ze-lubisz-podroze-czyli-w-jaki-sposob-napisac-dobre-cv-i-jak-zdobyc-upragniona-prace/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję Kochana! Będę pamiętać:)
      Zaraz przeczytam artykuł-dziękuję!
      Buziaki!

      Usuń
  6. Niektóre podobają mi się mniej, inne bardziej, a Twoje - mam wrażenie - będzie ciągle ewaluowało, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje CV na potrzeby bloga- nie zawarłam w nim wykształcenia, doświadczenia i informacji które zostawiam jako prywatne:) to kreatywne CV jak i drugie, bardziej "praktyczne" planuję rozwijać;)

      Usuń
  7. Niektóre pomysły są bardzo fajne ;) Kiedyś myślałam o stworzeniu takiego cuda, teraz może w końcu się za to wezmę. Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatrudniam Ciebie kochana!! Jeszcze nie wiem, jak ale coś wymyślę! ;)
    Przekonałaś mnie swoja energią i motywacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatrudnię Cię bez chwili zastanowienia! Musisz tylko poczekać, aż znajdę pomysł na biznes i go rozkręcę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Świat należy do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, świetne są :D też właśnie tworzę od początku moje CV i ruszam na podbój rynku pracy. Obawiam się tylko, że część pracodawców nie doceni czegoś aż tak kreatywnego, ale zainspirowałaś mnie do dodania chociaż małego oryginalnego elementu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hako właściciel jednej z małych gdyńskich firm MARZĘ o tym, by otrzymać tak wyglądające CV! Jestem pewna, że każdy przedsiębiorca zatrzyma się nad nim, doceni kreatywność, pomysł na siebie,
    wśród sterty szarych szabloniwych kartek na pewno zostaniesz zauważona, a to połowa sukcesu! Trzymam za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć ogłoszenie w odpowiedzi na które mogłabym wysłać to CV - to też niełatwe :)
      Nie wiedziałam że też jesteś z Gdyni :)
      Dziękuję!

      Usuń
  13. jakie masz wykształcenie! Ja też muszę zrobić sobie nowe CV, kończę szkoły i wypadałoby ogarnąć to i owo :)) zmienić pracę przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu mojego wykształcenia uniwersyteckiego - za dwa miesiące bronię licencjat na UG - zresztą wiesz. No i doświadczenia prac dorywczych... szukam teraz ogłoszenia w odpowiedzi na które mogłabym wysłać to CV ;)
      Powodzenia:)

      Usuń
  14. Wow, świetnie Ci to wyszło!
    Chociaż jak patrze przedstawione przez Ciebie projekty to większość nadawałaby się tylko w branżach gdzie taka kreatywność jest bezwzględnie wymagana - media, reklama, grafika komputerowa. Aplikując na prawnika czy finansowca nie tworzyłoby się takiego CV, bo różnie mogłoby być odebrane.
    Ale w Ciebie w końcu o kreatywność i inspiracje chodzi, więc tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Ale myślę że każde CV, nawet na najbardziej "poważne" stanowisko, można przygotować bardziej kreatywnie :)
      Od dziś wstyd mi za wszystkie CV które do tej pory powysyłałam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Z pewnością takie cv będzie się wyróżniać na tle tych tradycyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem - CV świetne. Szczególnie znajomość języka chińskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję - po chińsku xie xie. Ojaaa to okazuje się że znam więcej niż dwa słowa, ale, sama rozumiesz, nie chciałam zawyżać moich umiejętności!

      Usuń
  17. Masz świetne cv:) W dodatku jesteś świetną osobą, więc na pewno sobie poradzisz. Ja nie chcę Ci podcinać skrzydeł, więc nic nie napiszę. Jedynie, że byłam w swoim życiu na conajmniej kilkudziesięciu rozmowach, w większości sama nie podjęłam danej pracy, bo warunki były druzgocące. Właściwie to myślałam, żeby kiedyś napisać książkę o rozmowach kwalifikacyjnych, albo przynajmniej artykuł. Jedną hitorię w skrócie przytoczę: duża kancelaria, obsługująca między innymi jedną ze znanych sieci komórkowych w Polsce. Wymagania mgr, doświadczenie itp. Nie bardzo marzyłam o pracy asystentki prezesa, ale myślę niech będzie, kryteria spełniam. Okropnie nieprzyjemny i zadufany w sobie pan, zapytał mnie po półgodzinnej rozmowie ile bym chciała zarabiać. Ja, że na początek 2000 netto, a on na to, że ja się skazuję na Showshank taka pensją i że czy wiem jaka jest sytaucja w kraju, i że na moje miejsce on znajdzie 50 osób, które przyjdą pracować za 1000 zł. Dodał, że chętnie będzie współpracował ze mną, ale za właśnie taką stawkę. No i jak tu żyć w tym kraju... No a teraz już bardziej optymistycznie: zdjęcie do cv masz idelane:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pomyslowo!:):):)a gdzie szukasz pracy,niech zgadne - w agencji reklamowej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To CV na potrzeby tego posta, drugie mam trochę bogatsze (o studia, minidoświadczenie itp) :) szukam pracy w kilku branżach :)

      Usuń
    2. no to trzymam kciuki!!!i koniecznie daj znac jak ida postepy:)

      Usuń
  19. świetny pomysł! a to ty taka młodziutka jesteś???

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne cv jesli ktos szuka kreatywnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :) :) :) wszyscy w dzisiejszych czasach wpisują do cv kreatywność, jaką swoją mocną stronę - Ty to udowadniasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a raczej, udowadniasz, że ją masz -jakoś tak nieskładnie się wypowiedziałam :P

      Usuń
  22. super kolorowe cv - pełen optymizm :)

    OdpowiedzUsuń