poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Fotattack #4. marzec 2013.


Marzec był bardzo bardzo długim i intensywnym instagramowo miesiącem :)
Ciągle wyczekuję wiosny, stąd dużo kwiatów.
Urodziny bloga.
Spotkanie blogerek i wiele związanych z nim zdjęć i wspomnień.
I tak dalej.
Zobaczcie sami.
I może dołączycie do obserwujących - zapraszam - artattackbeinspired

Śliczniutki Kindle Paperwhite
Mango, banany, kiwi, pomarańcz
Sałatka Samo zdrowie ;)
La Crema w przerwie w zajęciach
Zatoka Sztuki - Studenckie Tanie Szamanie
fotki w lustrze ciągle w modzie korzystaaam
moja siostra dobry fryzjer
doczekałam ostatniej wyprzedaży (a potem niestety tunikę oddałam - strasznie się elektryzowała:( )
Kolekcja perfum - temat wyzwania foto
Urodzinowe rozdanie ołóweczków
Pralinki na Dzień Bab od Tatusia
Bart&Lucci
Mango Lassi
Wiosna #1
Pralinki przetrwały kilka dni
Śnieg nie odpuszcza
Fryzjerka #2
Audrey w HB
Audrey od Agnieszki ♥♥
Najpiękniejsza ściereczka do okularów
Kwiaty bez okazji
Zdrowość
Smak dzieciństwa
Tarta serowa

Ołóweczek 
Śnieżynki najpiękniejsze na świecie
Wygrana u one little smile
Pandora made my day 
fotki w lustrze ciągle w modzie korzystaaam #2
Celia jest moja
La Crema 
Rzeżucha zwiastun Wielkiej Nocy
Marc Jakobs na wiosnę 
Wiosna #2
Pandora made my day #2
Wiosna #3
Pieczenie 
Jajo!
Śniadanie wielkanocne
From China with love 
Kareta przed domem 

(Dwa ostatnie zdjęcia powtórzone żeby kolaż był kwadratowy;))


Już dziś wyniki rozdania na facebooku

W tym pudełku były kiedyś czekoladki.
Teraz czekoladek nie ma, 
a są nazwiska zwycięzców konkursu :))




PODPIS

9 komentarzy:

  1. jestem na bieżąco :) zżyłam się z Tobą zarówno blogowo jak i instagramowo :) Uważam , że bardzo fajna z Ciebie osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej mi się podoba jajko w złote kurczaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez co roku konkurs w swieta, kto glosniej trzasnie drzwiami :-) gdzie jedziesz? Szalona, uwaza na siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jajko, które zniosła pewnie złota kura jest cudowne Marysiu:)I Ty ślicznie wyglądasz w niebieskim sweterku:) I mhm ta kolekcja pefrum:)Ołóweczka Ci nie zazdroszczę, bo sama mam od Ciebie:)były ze mna na wakacjach:)ściskam:)a z Kudels oczywiście się zgadzam, super z Ciebie osóbka!:)buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, interesujący marzec był tu u Ciebie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny miks. To był intensywny miesiąc... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, ile zdjęć, widzę, że było bardzo intensywnie. Kwiecień będzie jeszcze lepszy (jak już wiosna raczy się zjawić), jestem tego pewna :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, pełno zdjęć! Dla mnie też marzec był bardzo intensywny:) Szczególnie miło wspominam spotkanie blogerek.

    OdpowiedzUsuń