poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Dzień 1. Twój profil.

Dzień pierwszy.
Twój profil.

Kwietniowe wyzwanie fotograficzne organizowane przez wspaniałą Ulę z bloga Sen Mai rozpoczynamy niełatwym tematem. Ciężko mi go rozgryźć od paru dni. Pomimo ery internetu i facebooka, mój profil kojarzy mi się po pierwsze z dwiema stronami mojej twarzy, a dopiero po chwili z kontem na portalu społecznościowym. Może oznacza to, że nie jest z moją głową aż tak źle... Tak więc najpierw kolaż mojego lewego i prawego profilu ze zdjęć jakie udało mi się wynaleźć - po raz setny w wyzwaniu ostatni sylwester - wybaczcie szczególnie jakość drugiego zdjęcia - to była dłuuuuga noc ;)
A poniżej moje liczne profile z facebooka. 

lewica i prawica mojej twarzy

mój

 
art attackowy - kto nie lubi niech polubi!


i to nieprawda, że zmieniam profilowe jakieś sto razy na godzinę!

Ciekawa jestem niesamowicie Waszych profili!

PODPIS

48 komentarzy:

  1. Masz elfia urode, z wyjatkiem uszu (nie sa szpiczaste) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu co chwilę słyszałam że jestem podobna do Liv Tyler która grała Arvenę we Władcy ;)

      Usuń
  2. Masz ładny ten lewy profil. Fajnie wyglądasz w tych okularach, pasują ci.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ bogactwo profili ;) widać że je lubisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam :)
      Ładnie ci w granatach.

      Usuń
  4. Lewe ucho i prawe zausze ;p
    Naprawdę masz/miałaś TAKIE długie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olałaś mnie :(
      Marysiu....

      Usuń
    2. Lucy! Nigdy w życiu - na jutro szykuję niespodziankę specjalnie dla Ciebie w tym temacie ;*

      Usuń
  5. A dlaczego sylwestrowy profil a nie dzisiejszy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo jestem od samego rana do późnego wieczora poza domem i moje profile są nieatrakcyjne, zabiegane i zmęczone. Dlatego wykorzystałam archiwum;) ale od jutra będzie na świeżo!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, widzę że jesteś dumna okularnicą, to się chwali :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak! Uwielbiam moje okulary i nie wyobrażam sobie z nich zrezygnować na rzecz soczewek :)

      Usuń
  7. ja lubię każdy Twój profil i prawy, lewy i ten na facebooku :)) Śliczna i oryginalna kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ten kobalt! pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się ma dużo ladnych zdjec to zmienianie profilowego sto razy na godzine jest uzasadnione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przekażę temu, kto mi to ostatnio zarzucił ;)

      Usuń
  10. pięknie u Ciebie! i jak wesoło! :)
    zostaję na dłużej i serdecznie zapraszam do mojego świata decoupage!
    Kaja ♥
    www.mimi-decoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry profil ;) w każdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz te okulary, nie mogę się na nie napatrzeć!
    I profile bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już ktoś wspomniał w komentarzu - masz coś z elfa, a że Władcę Pierścienia uwielbiam - wiadomo, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, kobiecy, klasyczny - można powiedzieć profil :)) Już zresztą kiedyś pisałam, żeś piękną kobietą jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zobaczyłam te zdjęcia, to od razu pomyślałam "jaka Ona podobna do Liv Tyler":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze traktowałam to jako komplement więc dziękuję!:))

      Usuń
  16. piękny profil bo i piękna Marysia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś piękną kobietą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzisiaj komplementy! Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  18. ale masz cudowne ustaaaaaaaaa!:)maluje je podkreslaj sa bardz sexy:)sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ zaczęłam ostatnio trochę bardziej podkreślać ;)

      Usuń
  19. Zazdroszczę profilu!!! I tego lewego i prawego... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rany, ile profili! A wszystkie fajne! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. super focie :D te paczadełka... też mam swoje w czarnych ramkach..ale twoje są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też Ci posłodzę:) Masz niesamowitą, oryginalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. :) nawet nie wiedziałam, że też zrobiłaś lewy i prawy profil. Dopiero teraz mam chwilę by odwiedzić kilka chociaż osób. Piękna z Ciebie kobieta, ale to już pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń