czwartek, 18 kwietnia 2013

{be organized}: travel list - sposób na ułatwienie pakowania.

Dokładnie za dwa tygodnie będziemy w trakcie środka długiego weekendu majowego! Macie jakieś wyjazdowe plany? Ja nareszcie odpocznę nad jeziorem w ukochanym miejscu na Ziemi! Oczywiście wiadomo, że nasze samopoczucie będzie uzależnione przede wszystkim od pogody, chociaż ja będę szczęśliwa jeśli przede wszystkim będę zdrowa - zeszłoroczna majówka minęło dość nieciekawie. Marzy mi się też wysoka temperatura i bezchmurne niebo! Ach!


Uwielbiam podróżować - nie zdarza się to zbyt często, ale wiem, że jeśli będę miała możliwość, na pewno to zmienię! Podróże wiążą się z poznawaniem pięknego świata, nowych miejsc, ludzi, smaków, zapachów, widoków, zwyczajów  i tak dalej. Wiążą się jednak również z bardziej przyziemnymi, mniej atrakcyjnymi kwestiami. Jedną z nich jest dla mnie pakowanie - ciężko mi się za to zabrać, a jak już stanę przed szafą, nie bardzo wiem co powinnam zabrać. O sposobie na sprawne pakowanie pisała kiedyś Mari - tutaj






Źródło: pinterest.com

Nie znam złotego środka na rozwiązanie odwiecznego problemu - jak zabrać tylko naprawdę potrzebne rzeczy w podróż, ale od paru lat stosuję się do stworzonej listy rzeczy, o których powinnam pamiętać. 
Trochę ładniejszą, bardziej kolorową i uporządkowaną wersję mam dla Was! Poniżej możecie ją pobrać i użyć już przy najbliższym pakowaniu :) Jeśli macie jakieś uwagi lub przyszło Wam do głowy coś niezbędnego i oczywistego, co mi umknęło, a także jeśli wolałybyście inną wersję kolorystyczną - piszcie - chętnie będę listę aktualizować :)

Pierwsza wersja listy:

Druga wersja listy:


Dajcie znać jak Wam się podoba ten pomysł!
PODPIS

21 komentarzy:

  1. Super pomysł! A gdzie jest ukochane miejsce na ziemii??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapalice koło Kartuz :)
      Będzie osobny wpis, jak pojadę, zrobię zdjęcia itd :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Nawet o tym nie słyszałam, ale czekam na relację:)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana!!! Wiesz ilu kobietom teraz pomogłaś? :) ja należę do tej gruby, ktora nigdy nie wie ile zabrać czego, takżę drukuję listę :) na majówkę jadę do Drezna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi na liście brakuje kremu do twarzy:p ale spoko jest miejsce można dopisać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatna lista :)
    Ja uwielbiam się pakować i chyba mi to nieźle wychodzi, bo zawsze mam najmniejszy bagaż ze wszystkich :)
    Na majówkę jadę do Szwajcarii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Kasiu masz wprawę w pakowaniu- cotygodniowa środa w podróży :))
      Ale zazdroszczę Szwajcarii! Ja będę w tej Kaszubskiej ;)

      Usuń
  6. Bardzo pozyteczna ta lista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie na tą majówkę lista jest trochę za długa, bo wszystko będę nosić na plecach. Na majówkę bowiem jadę stopem do Chorwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listę można skrócić wg własnego uznania:) wow! To będzie przygoda!

      Usuń
  8. Moje pakowanie ogranicza się do listy, a po upchnięciu wszystkiego w bagażniku, doładowywanie różnymi przydasiami. Ciekawe, czy jest jakaś specjalna rada dla zadzieciowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym jeszcze dodała ręcznik do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nienawidzę się pakować! Nigdy nie wiem co się przyda, a co nie;)
    Zyczę pogody na majówkę!
    Ja raczej w domu, chyba że,, coś wyskoczy nam niespodziewanie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna lista :) Jeśli zaś chodzi o sugestie to bieliznę rozpisałabym na majtki i staniki, bo tu ilość nie jest równa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze robię listę jak się pakuję i zawsze też czegoś zapomnę, a to ręcznika, a to klapek pod prysznic czy kostiumu kąpielowego. Też uwielbiam podróże :) Dzięki za listę do pobrania, fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha super pomysł z tą listą! juz pobrałam ;)

    OdpowiedzUsuń