wtorek, 19 marca 2013

Wiosna - zima 0 : 1 000 000.


Wiosna znów przegrała z zimą. Nie chce mi się gadać...Pozostaje mi się tylko cieszyć, że nie muszę dziś wychodzić z domu, bo dziś wtorek pod tytułem licencjat.
Dobrze jest sobie jakoś poprawić humor, więc zaczęłam dzień od domowego minispa. Kawowy peeling (przepis tu), różany żel pod prysznic, a na koniec kokosowy balsam. Wbrew pozorom nie stworzyła się zapachowa mieszanka wybuchowa, a siedzę teraz i pięknie pachnę. Do tego witaminowy koktajl, tym razem nie mango, a kiwi, banan i pomarańcz. Wszystko dokładnie zmiksować. Pyszność!









Źródło: pinterest.com

A wiosna? No cóż, kiedyś przyjdzie, jak nie ona, to lato. 
Może trzeba przestać czekać?


Stay inspired!

11 komentarzy:

  1. Ja mam swój ulubiony koktajl owocowy z grejpfrutem i żaden inny mi nie smakuje. Dziwne to, bo owoce lubię, każde z osobna :)
    Działaj z licencjatem póki zew natury na zieloną trawkę nie wzywa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, widzę, że dzień rozpoczęłaś wspaniale, SPA i pyszny koktajl owocowy zawsze dodają energii.
    U mnie świeci słońce i wiosennie się robi, postaram się przepchnąc Wam trochę tej pogody.

    Miłego pisania !!

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! Jaka piękna wiosna na zdjęciach!
    Zazdroszczę cudownie rozpoczętego dnia. Ja dzisiaj wyjechałam na zajęcia ale po 1,5 godzinnym postoju w korku zrezygnowałam i wróciłam do domu (droga powrotna była szybsza).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie mów Marysiu. Obudził mnie dzis ćwierkot ptaków i slońce wkradajace się przez grube zasłony. I choć pora była wczesna, wstałam z nadzieją, ze dzień bedzie w istocie cudny i wiosenny.... tak trwała przez godzinę.
    Aktualnie podkręcam kurek w grzejniku, piję ciepłą herbatę i wściekam się, ze za szybko wywlekłam się z łózka po nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. daj spokój u mnie też zasyp zimy. Moje siły w pisaniu pracy słabną :) jaki masz tytuł? świetne inspiracje, chce się wiosenki, słonczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam Twojego bloga :) niestety ja nie mogę się zabrać za mój licencjat, ale obiecałam sobie, że w tym tygodniu trochę przysiądę :) Obserwuję Twojego facebooka, buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie owoce akurat mam w domu, idę robić koktajl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach... A u mnie choć szczyty Jury się znowu zabieliły i wczoraj sypał śnieg, to dziś było naprawdę pięknie, słonecznie, zrobiło się całkiem ciepło i czuć było wiosnę w powietrzu...
    Przynajmniej nic cię nie rozprasza i możesz pisać pracę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj musiałam przedrzeć się przez korek w Gdańsku, za nim dotarłam na zajęcia już było prawie po nich i musiałam znowu wyjść i stawić czoło tej pogodzie. masakra! Jutro czekają mnie zaspy w Bojanie. <3

    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być smacznie! Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pić koktajle, nie mogę jeść kiwi:( a chętnie bym taki sobie zrobiła. Śliczne jest przed ostatnie zdjęcie. Podoba mi się taki połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń