wtorek, 26 marca 2013

via fashionable.


Dziś przekazuję Wam dwie informacje, o których dowiedziałam się od Ani z fashionable.

Po pierwsze warto zaopatrzyć się w kwietniowy, niesamowicie grubaśny numer magazynu Twój Styl - tak też dziś sama uczyniłam. Po co? Między innymi po to, że wśród ciekawych artykułów znajdziecie mnóstwo zniżek do wielu sklepów. Akcja promocyjna trwa w weekend po świętach - 6 i 7 kwietnia.
Ja już sobie wypatrzyłam kilka rabatów, z których na pewno skorzystam. Tak jak Ania, dla zachęty odsyłam Was do przejrzenia spisu marek
Szansa na ciekawe promocje znajdzie się również w urodzinowym Glamour - więcej na ten temat u Ani - link.

A teraz druga informacja. Śnieg za oknem, dokoła słychać żarty na temat kupowania choinki na święta, a niektórzy narzekają, że prezentów nie będzie, bo to jednak nie Gwiazdka. Po pierwsze pamiętajmy, żeby spędzić ten czas z bliskimi i odpocząć. Ale ja myślę, że prawdziwe Zające docierają do grzecznych dzieci nawet w największym śniegu. I tak zapraszam na wiosenno świąteczny konkurs do Ani i Kuby! Do zdobycia karty podarunkowe do Douglasa, Empiku lub Bershki!  Szczegóły: tutaj
Zapraszam również do śledzenia na bieżąco fashionable na facebooku: 


___________________
A tych co nie widzieli wciąż fotorelacji ze spotkania blogerek zapraszam tu!
Już niedługo również ja będę miała dla Was niespodziankę związaną ze spotkaniem!

Stay inspired!

9 komentarzy:

  1. dzięki za cynk! :)) w ogóle uważam, że Twój styl to bardzo dobra gazeta. Po pierwsze można coś poczytać i pooglaać też. Poza tym bardzo obszerne :) czytania na trzy dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie z pozycji dostępnych na polskim rynku chyba jest najwięcej do zobaczenia/przeczytania w tym magazynie. Zachwyciłam się pierwszym numerem Harper's Bazaar, ale niestety szybko zmieniłam zdanie... literówki, rozmywający się tusz, pomyłki w reklamach, brak polskich artykułów, nienienie...
      A zniżki są bardzo interesujące :)

      Usuń
    2. A kupiłam do pociągu - swoją drogą czy przeczytałybyście u mnie notkę o tym, jak bardzo lubię podróże?
      Zniżek rzeczywiście dużo. Ale apeluję - zastanówmy się co konkretnie jest nam potrzebne, a nie na co mamy zniżkę!
      A jak to zrobić? O tym zupełnie niedługo u mnie na blogu.
      Ależ polecający komentarz mi wyszedł! W sam raz do polecającego wpisu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Ja wiem o tym jak bardzo lubisz podróże :) Owszem masz rację - dlatego intensywnie myślę nas tym co mi potrzebne. Pewnie się nie dam zwariować, bo moje fundusze mi na to nie pozwolą ale warto się mieć na baczności :)
      Taktak Mari, polecaj się bo warto :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Przyznaję szczerze, że daaaawno nie czytałam Twojego Stylu - lecę jutro do kiosku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak miło! Bardzo Ci dziękujemy:) Szewc bez butów chodzi i sama Twój Styl muszę dopiero kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo lubię Twój Styl :) Jedna z niewielu dobrych gazet. Chyba też się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń