czwartek, 7 marca 2013

Urodzinowe GIVEAWAY.

Kochani! Już wspominałam, że 15 marca mijają dwa lata odkąd postanowiłam podzielić się moim nałogiem do pięknych zdjęć, czego efektem jest zbiór ponad siedmiu tysięcy zdjęć na art attack {be inspired}. Jakiś czas później postanowiłam dzielić się inspiracjami również w wersji pisanej i powstał blog. Podczas tych dwóch lat, tworzenie bloga zmieniało się bardzo - kiedyś pisałam bardzo rzadko i nie miałam specyzowanego stylu oraz tematyki. Dopiero od pewnego czasu (od września 2012) blog nabrał swojego charakteru. Dość gadania. Ciąg dalszy nastąpi za tydzień.

Z okazji urodzin mam dla Was niespodziankę! 

To komplet ołówków z wybranymi cytatami (konsultowałam się z Wami w tej sprawie na facebooku) zrobione przeze mnie specjalnie na tę okazję. Poniżej możecie obejrzeć zdjęcia prezentu, który już za tydzień trafi do kogoś z uczestników zabawy!



Zasady:
1. Obserwować bloga.
2. Na swoim blogu umieścić banerek (zdjęcie wyżej) informujący o rozdaniu.
3. Dać znać w komentarzu, że bierzecie udział w zabawie.
4. Stałych czytelników, którzy znają bloga proszę o odpowiedź w komentarzu na pytanie: Czym jest dla Ciebie art attack {be inspired}? 
5. Osoby nieposiadające bloga i/lub facebooka mogą również brać udział z zabawie - proszę pozostawić w komentarzu adres mailowy.
6. Można brać udział tylko w jednym rozdaniu (na fb lub blogu).
7. Szczęściarz wyłoniony i ogłoszony zostanie w dzień urodzin 15 marca.













Powodzenia & Stay inspired!

31 komentarzy:

  1. gratuluje 2 lat :) marzec widac dobry miesiac na zakładnie bloga bo kilka z nas ma rocznice.. ( ja tez juz lada momencik ;) ) banerek za chwile bedzie u mnie wisiał :) a artt atack kojarzy mi sie z pozytywną energią.. i pieknym zatrzymaniem w kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. banerek jest ;) a czym jest dla mnie Twój blog? Sporą dawką inspiracji, pozytywnej energii i niesamowitych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa lata, gratulacje! :) oczywiście biorę udział w zabawie!
    czym jest dla mnie Twój blog? po pierwsze, wywołuje u mnie błysk w oku i zachwyt, kiedy widzę te wszystkie cudeńka tutaj. po drugie, był, jest i na pewno będzie inspiracją do pisania własnego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam po takie ołóweczki :) Wklejam banner na www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest miejscem w którym z przyjemnością zostaje się na dłużej:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak już jest z wyborami... ale ty ze swoimi pomysłami i inspirującym życiem na pewno coś sobie wymyślisz! :)
    ps świetne te ołówki! może ja też się skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem i ja! Twój blog jest dla mnie na nie tylko kopalnią inspiracji (bez dna!), ale też na szczęście widzę go i znam od drugiej strony, czyli art attack jest Marysią- kochaną osóbką, pełną ciepła i radości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne ołówki! :) ArtAttack jest dla mnie ogromniastą kopalnią pełną wielkich inspiracji, tak jak w kopelni węgla... kopiesz, kopiesz, ciężko pracujesz, ale jest to niesamowite i rozgrzewające... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. to i ja się zgłaszam.. Twój blog jest dla mnie chwilą relaksu i oderwania od szarej rzeczywistości.. taką bajką trochę:)
    gratuluję 2 latek i życzę jeszcze co najmniej stu !!

    OdpowiedzUsuń
  10. super nagroda :)
    zgłaszam się :) obserwuję Twojego bloga i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny pomysł z tymi ołówkami :)
    nie wiem czemu, ale już jakis czas temu dodałam Twój blog do obserwowanych, a teraz patrzę, że się nie dodał :( już miałam tak kilka razy :(
    ale mimo wszystko od czasu do czasu zaglądałam :)
    Twój blog jest dla mnie źródłem, gdzie mogę znaleść piękne zdjęcia:) często nie mam czasu poszperać w necie aby coś znaleść, a u Ciebie mam wszystko w pigułce :)
    alem, żem się rospisała hehe :) będzie to chyba najdłuższa odpowiedź :p
    ściskam mocno i gratkuluje 2 latek :)
    ps. 15 marca to dla mnie wyjątkowy dzień, gdyż moja mama ma urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zgłaszam po takie cudne ołówki!
    A czym jest dla mnie Twój blog? Odkrywaniem możliwości pomysłów i nieznanych do tej pory dla mnie terenów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Jolanta K.
    Niestety, nie mam bloga, więc zostawiam swój adres email: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chętna;)
    Zaglądając do Ciebie zawsze jestem naładowana optymizmem jaki od Ciebie bije, kreatywność i dążenie do celu, to najbardziej mi się podoba na Twoim blogu i w Twojej osobie. Zdjęcie u góry, które zawsze jak do Ciebie zagląda daje mi uśmiech, bo taka piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja! Jestem tutaj pierwszy raz, ale straciłam głowę dla tych ołówków i Twojego bloga. Prosty, piękny, pozytywny, dodający koloru szarej rzeczywistości i podsuwający inspiracje, jak zamienić nudę i rutynę w coś niezwykłego. Zostanę na dłużej :) Jeśli chodzi o ołówki, to jest to moje podstawowe narzędzie do studiowania, obok cienkopisów, a z takimi każda chwila byłaby piękniejsza :)
    Pozdrawiam i gratuluję niezwykłego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykłe, ołóweczki, miło mi będzie wygrać coś takiego :)
    A bywam tu u Ciebie bo inspiracji moc... te kolory, odnalezione fotografie ... :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ołówki superaśne :) Twój blog to studnia z inspiracjami. Mogę nasycić oczy a i dla żołądka się coś znajdzie. Mogę ubrać siebie i swoją chałupkę. Dowiedzieć się na co iść do kina i z czym wyjść z księgarni. Posłuchać muzyki czytając wywiad... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. 15 marca są moje urodziny:) więc możemy świętować razem:) a może również poszczęści mi się w losowaniu...
    Pozdrawiam i z przyjemnością dołączam do obserwujacych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaaaaaaa! Marysiu, proszę Cię, zrób cokolwiek możesz, żeby te ołówki trafiły do sprzedaży - bo ja je tak bardzo chcę! (a szanse na wygraną mam małe, za nic nie mam ostatnio szczęścia :P).

    Czym jest Twój blog? No jak to czym, czystą inspiracją!

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadłam od Junki, zaśliniłam ekran, wspaniały blog! Nawet jak mi się nie poszczęści to ja tu zostaję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w zabawie !

    purplebubble7@gmail.com

    Mam bloga, ale w razie czego podaję e-mail. Banner konkursowy powinien się pojawić jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział :)Nie mam bloga .
    evvvvi@op.pl
    art attack {be inspired} odzwierciedla rozwinięcie słowne :
    Artystyczna- Rycina- Twórczości Abstrakcyjne - Techniki - Tolerancji - Artykularnej - Czasowo - Koloidalne. ( Bezkresna -Egzystencja Inspiracji - Nietuzinkowości - Sensu - Pomysłów - Irytacji- Rewolucji - Energii - Dobra )

    OdpowiedzUsuń
  27. mój blog to aneciawashere.blogspot.com i tam umieściłam banner ;)


    co prawda odwiedzam twojego bloga od niedawna ale wszystko co robisz jest tym, z czym chciałabym pracować w przyszłości. ubóstwiam twoją kreatywność i jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    I work as a drawing teacher at primary school
    inspiration: creative, I like that it expands in fantasy
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością dołączam do zabawy:) Z okazji blogowej rocznicy składam serdeczne życzenia:)

    Art attack {be inspired} to kopalnia pomysłów
    jest inspiracją kolorów
    to coś dla ciała i zmysłów
    więc na poprawę humoru
    tu znajdziesz najnowsze kolekcje
    moc wspaniałych cytatów
    pastele, prostotę i elegancję
    i już nie wyjdziesz z zachwytu
    kolor blue Cię zainspiruje
    miejsce pracy nowoczesne
    nawet tarta posmakuje
    tutaj wszystko jest bajeczne

    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia życzę :) wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję.
    Linkuję bannerek na moim blogu.
    Komentuję ;)
    Bloga dopiero poznaję, ale z przyjemnością zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń