sobota, 23 marca 2013

[TAG] Liebster Blog Award.



Powiem tak, dzisiejszy dzień był w pewnym sensie przełomowy. Mianowicie udało mi się zrealizować jedno z blogowych marzeń - zorganizowałam od początku do końca spotkanie trójmiejskich blogerek. Więcej szczegółów na ten temat - relacja, zdjęcia, niezbędne linki itd - w najbliższym czasie - czekam na piękne zdjęcia!

W międzyczasie spotkało mnie miłe wyróżnienie od Angeliki z bloga Codziennik Żelikowskiej pt. Liebster Blog Award.



O co chodzi z Liebster Blog Award? (pozwoliłam sobie żywcem skopiować od Angeliki)
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 (nowych) pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Kto jest Twoim autorytetem?
Autorytetów mam kilka, są różni z różnych dziedzin życia. Jeśli chodzi o autorytet nawiązujący trochę do tematyki bloga, czyli inspiracyjny, taki "z miłości do piękna" musi się tu pojawić jedno nazwisko. I pewnie już połowa z Was domyśla się, że padnie teraz nazwisko Audrey Hepburn. Przepiękna, przeurocza, wierna swojemu klasycznemu stylowi, rozpowszechniająca piękno i dobro! Miała swoje priorytety w postaci rodziny i wiedziała kiedy na co jest pora. Perfekcyjna kobieta, wspaniała matka!
"Bóg cmoknął ją w policzek i tak już zostało." Billy Wilder o Audrey Hepburn

2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Codzienność i małe szczęścia w codzienności. Na tym opiera się mój blog, mój zbiór instagramowych zdjęć, mój świat. Staram się doceniać to co mam, ludzi, którzy mnie otaczają, szanse jakie są przede mną. Jestem za to wszystko niesamowicie wdzięczna i dzięki temu uśmiecham się codziennie.

3. Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś małą dziewczynką?
Mamą. I nic się w tej kwestii nie zmieniło dotychczas :)

4. Jaki jest Twój sposób na odpoczynek?
Hm, zależy od humoru i poziomu zmęczenia - to przeglądanie ulubionych blogów lub pięknych zdjęć w internecie lub dobra książka/ dobry film + (zawsze) czas spędzany z Nim.

5. Jaki jest według Ciebie "prawdziwy przyjaciel"?
Szczery, wyrozumiały, cierpliwy, wybaczający, kochający.

6. Materialna rzecz, o której marzysz to...?
Na obecną chwilę własne cztery ściany, mogą być malutkie, ale własne.

7. Gdzie znajdujesz inspirację?
Wszędzie! Naprawdę wszędzie!

8. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Pffff ciężko wybrać jedno, co udowodniłam w jednym z wyzwaniowych postów, myślę że warto zajrzeć - LINK

9. Co jest Twoją najmocniejszą stroną?
Chęć pomocy / zaangażowanie w to co robię

10. Jaki jest Twój ulubiony film/serial?
Film: Śniadanie u Tiffany' ego
Serial: Grey's Anatomy

11. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Marzą mi się wakacje na Szeszelach, w Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Australii, ale mój domek nad jeziorem na Kaszubach też jest extra!

Moje pytania:
1. Najpiękniejsze miejsce na świecie?
2. Co jest dla Ciebie bardziej niesamowite: nagranie dźwięku czy zatrzymanie obrazu?
3. Ulubiona pora roku?
4. Co Cię najbardziej zachwyca w życiu?
5. Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
6. Ulubione perfumy?
7. Nie mogę się obejść bez?
8. Jaki zapach z dzieciństwa utkwił Ci w pamięci?
9. Co podoba Ci się najbardziej w blogowym świecie?
10. Z czego jesteś najbardziej dumna? (własne osiągnięcia)
11. Twoje trzy życzenia do złotej rybki? 

Jako, że dziś odbyło się spotkanie trójmiejskich blogerek i najwyraźniej skończyło się zbyt szybko - nie ze wszystkimi udało nam się pogadać - nominuję wszystkie uczestniczki spotkania :)
A są to:

Pierwsze zdjęcie ze spotkania, ciąg dalszy nastąpi!


Stay inspired!



8 komentarzy:

  1. a mnie tam nie ma, żałuję haha;) ale fajnie było, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czytałam na fejsie. Zazdraszczam spotkania! Zawsze byłam anty-, a teraz jednak z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie:) dobry pomysł z takim spotkaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zorganizowania spotkania! To musiało być świetne doświadczenie :)

    A przy okazji zapraszam do udziału w konkusie:
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html :)
    Można wygrać lampę origami oraz piękne dodatki do domu z motywem drzewa.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz zostałam oTAGowana ;)) muszę intensywnie pomyśleć nad odpowiedziami i pytaniam :)

    nie mogę się już doczekać wszystkich relacji ze spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Cię właśnie widzę, zaangażowaną we wszystko co robisz i otwartą dla drugiego człowieka :)) wszystkie pięknie wyglądacie, pewnie było przednio :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie - nie widzę Tekstualnej :) a mówiła, że było fajnie!! super sprawa, może kiedyś będzie jakieś spotkanie olsztyńskich blogerek, to wpadnę, haha!

    OdpowiedzUsuń