poniedziałek, 25 marca 2013

{Relacja}: Spotkanie trójmiejskich blogerek


Pomysł na spotkanie blogerek z Trójmiasta wpadł mi do głowy zupełnie przypadkiem. Prawdopodobnie zachęciło mnie do tego spotkanie z Sylwią z Shiny Syl pod koniec lutego, a także spotkanie jakie organizowała Mari z Happier at Life w Krakowie. Jest tyle dziewczyn, które prowadzą blogi z tak różnych miejsc z Polski, a nawet Europy, które chciałabym poznać, że postanowiłam rozpocząć blogowe poznawanie od tych z "sąsiedztwa". Trochę rzuciłam się na głeboką wodę - nigdy wcześniej nie byłam na takim spotkaniu, ale chęć zorganizowania wszystkiego po swojemu była większa, więc wzięłam się do roboty. Zmotywowała mnie również Agata z Samolotowoo i z jej wsparciem zrealizowałam cel :)



Miejscem wymarzonym i idealnym od początku była moja ukochana kawiarnia w Trójmieście - La Crema Cafe w Sopocie. Mam szczęście, że studiuję w Sopocie i mam tak blisko do tego cudnego miejsca! Gdybym miała mieć kiedyś kawiarnię (a jest to jedno z moich marzeń) byłaby właśnie taka. To miejsce, ten klimat, ten wystrój, ta obsługa, ta muzyka, to wyposażenie, te kolorowe kubeczki na wynos i w końcu TA kawa! (Zmieniłabym tylko kanał w TV z TVN24 - siedząc naprzeciw nie mogę się skupić, mój wzrok ciągle się zawiesza na ekranie;)) Jakość i smak kawy z La Cremy rozpuścił mnie na tyle, że inne mi nie smakują! Pójdźcie sami i się przekonajcie! 









Na początku marca ogłosiłam propozycję spotkania w grupie 3miasto blogerki na facebooku i czekałam na odzew. Był szybki, w większości zdecydowany i pozytywny! Skontaktowałam się z Agnieszką - Subobiektywna, którą poprosiłam o sfotografowanie naszej imprezy, a następnie z La Cremą. Zaangażowanie i entuzjazm pani Basi przeszedł moje oczekiwania! Dziękuję jeszcze raz bardzo bardzo za możliwość i pomoc w organizacji!! 

Ostatecznie na spotkanie zgłosiło się trzynaście wspaniałych dziewczyn, z których osobiście znałam tylko dwie. Początkowo chciałam, żeby spotkanie było kameralne i spontaniczne, bez udziału tzw. sponsorów. Jednak któregoś dnia napisała do mnie Monika z Kaku fashion & cook z propozycją, żebyśmy znalazły chętne firmy do umilenia naszego spotkania. I tak udało nam się namówić kilka świetnych marek, dzięki którym spotkanie było jeszcze weselsze :)

Zastanawiałam się długo nad planem spotkania, nie bardzo wiedziałam jak powinno ono wyglądać. Nie mogłam znieść myśli, że siedziałybyśmy w sztywnej ciszy, rozmowa by się nie kleiła, a ja - należąca raczej do mniej pewnych siebie w wystąpieniach publicznych - próbowałabym rozkręcić towarzystwo, gotując się w środku i rozpaczając. Nic z tych rzeczy! Było najlepiej na świecie! Jakbyśmy się znały od dawna! Mój stres w przemowach prawie zniknął!




La Crema przygotowała dla nas świetną niespodziankę w postaci lampki szampana ze świeżą truskawką! Dziękujemy!!




Poprosiłam dziewczyny o przygotowanie kilku słów o sobie i swoim blogu i o tym co je inspiruje. Następnie w planie była kawa i ploty - spontaniczne, luźne i naprawdę udane. Program pomogła wypełnić również Agnieszka, która zaproponowała każdej z nas minisesję zdjęciową z rekwizytem nawiązującym do tematyki bloga. Pomysł od razu wydał mi się genialny, a zdjęcia są absolutnie fantastyczne!!

Dziewczyny obecne na spotkaniu to młode kobietki niesamowicie sympatyczne, ciepłe i pełne pasji! Przyznam szczerze, że teraz będę ich blogi odwiedzać z jeszcze większym zainteresowaniem - kiedy znam je choć trochę na żywo, kiedy nie tylko znam ich sposób pisania, ale i głos i uśmiech! Oto one:












No i ja! :)

Po sesji zdjęciowej przeszłyśmy do wręczania upominków. To zestawy kosmetyczne i biżuteryjne takich marek jak: Barwa, by Dziubeka, elfa-pharm, ESOTIQ, Diva, Mary Kay, OUI, Paese, Pandora, Pola Zag Braid-Plait Bracelets oraz Pulanna. Zawartości upominkowych paczuszek opiszę w osobnych postach.


























Przyznam bez bicia, że tuż przed spotkaniem stresowałam się, wiadomo, że chciałam, aby wszystko poszło jak najlepiej. Okazało się, że nerwy były zupełnie niepotrzebne. Wszystko udało się tak, jak to sobie wymarzyłam. Zrealizowałam jedno z moich blogowych marzeń i jestem z siebie dumna! :)



Zdjęcia: Agnieszka Potocka/subObiektywna
Więcej zdjęć TUTAJ

Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli w organizacji! 
Pani Basi - La Crema Cafe & Black and White Coffee, Agnieszce - Subobiektywna, Agacie - Samolotowoo, Monice - Kaku fashion & cook i wszystkim Dziewczynom, które się pojawiły - przez chwilę przeleciała mi myśl, że nikt nie przyjdzie, a wtedy usiądę i będę płakać :D Tak jak bloga nie ma bez czytelników, tak spotkania blogerek nie byłoby bez Was!!

Niestety nie wszystkim pasował termin spotkania - nie martwcie się - jestem tak zachęcona sukcesem  sobotniego spotkania, że chętnie podejmę się organizacji kolejnych!! 

59 komentarzy:

  1. Było świetnie! Czekam na następne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 - i nic więcej nie trzeba dodawać! :)

    PS. chcę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow:) super, ja pędzę pisać swoją relację !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inicjatywa! Następnym razem biorę udział! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie było Was poznać:) i liczę na więcej takich spotkań!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, wyglądałaś dostojnie jak zawodowa gospodyni iventu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Wam dobrze :) podziwiam, za organizacje i zaangażowanie :) chętnie bym się z Wami spotkała! Nigdy nie brałam w czymś takim udziału, a bardzo bym chciała. Wszystkie jesteście śliczne :) napisałaś, że jesteś mniej pewna siebie, na zdjęciach tego zupełnie nie widać. Urodzony lider :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, następnym razem wpadaj do Trójmiasta! Będę czekać!
      A widzisz bo to była przełomowa chwila gdzie stres zniknął i lider sie pojawił;))

      Usuń
  8. Ale fajne foty :))) Dzięki za organizację, było superancko!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wam zazdroszcze :(
    Zaluje,ze mialam szkole..mam nadzieje,ze kolejne spotkanie nastapi szybciej niz mysle i ze termin bedzie mi dogodny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję! Już kombinuję jakie atrakcje wymyślić:)

      Usuń
  10. Było fantastycznie! Jeszcze raz brawa za organizację! :)
    I już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje spełnienia kolejnego marzenia !!
    Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie. Widać, że bawiłyście sie doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Jestem aż chyba przesadnie szczęśliwa że tak się udało:)
      Ty również zaliczasz się do grupy "chciałabym poznać" więc będę myśleć jak to zrobić;)

      Usuń
  12. mixoflifetestuje i jej minki- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko żałuję, że tak krotko było, parę godzin to zdecydowanie za mało! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jak żałuję że nie mogłam być :) to kiedy kolejne :)? hehe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję że Cię nie było! Kolejne na pewno w planach! :))

      Usuń
  15. świetny pomysł! i piękna kawiarnia, trzeba się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy nawet na naszą wymianę obrazowo-ołówkową:)

      Usuń
  16. poznaję tylko dwie osoby :)
    szkoda,że nie poznałam reszty :P
    do następnego spotkania, dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja świetna, takie zdjęcia były super pomysłem :D

      Usuń
  17. Jak cudownie musiało być na takim spotkaniu, poznać osoby z tą samą pasją (blogowaniem) a jednak z mnóstwem innych zainteresowań ;) jejku jak bym chciała wziąść w czymś takim udział ;) kiedy nastepne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo żałuję, że mnie nie było... Do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  19. było cudnie, też niedługo napiszę relację <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję spotkania :) mam nadzieję, że i mi kiedyś się uda załapać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Relację przeczytałam z ogromną przyjemnością. I oj dziewczyny, umieram z zazdrości, chciałabym mieć okazje Was poznać! :)) Przepiękne zdjęcia :)

    Marysiu, gratuluję serdecznie realizacji marzenia - świetny pomysł z tymi tabliczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko! Ty jesteś jedną z tych blogerek, "z całej Polski", którą bym chciała poznać:)
      Może kiedyś zrobię zupełnie szaloną rzecz i podejmę się ogólnopolskiego wyzwania:))
      Dziękuję - naprawdę jeszcze przeżywam mini sukces:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Zazdroszczę! Jesteś świetną organizatorką, to widać! Tak ogarnęłaś spotkanie, że hej! ;) Musiało być bosko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się ogólnopolskie spotkanie żeby poznać wszystkie ukochane blogerki, a nawet europejskie by objęło część "zagranicznych" dziewczyn z wyzwania:) Ale tu to już bardzo wysoka poprzeczka.

      Usuń
  23. Ach, jak pięknie to opisałaś i do tego tak cudowne zdjęcia! ZAZDROSZCZĘ tego spotkania! Miałaś fantastyczny pomysł!

    Pozdrawiam cieplutko i przy okazji zapraszam na moje parysko - jajeczne candy

    http://blogowanko-jagodzianka.blogspot.fr/2013/03/jajcarski-tydzien-dzien-siodmy-bardzo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodzianko! Kolejne spotkanie szykuję w Paryżu więc się już przygotowuj :))
      Paryskiemu candy nnie mogę odmówić cudo!

      Usuń
    2. No do Paryża to już na pewno dolecę na spotkanie:))

      Usuń
  24. Wygląda na to, że świetnie się bawiłyście :) Bardzo żałuję, że nie było mnie z Wami - mam nadzieję, że do następnego razu ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. musiało być super,
    nie wiedziałam, że La Crema Cafe jest tak uroczym miejscem, aż żałuję, że się nie pojawiłam:/ fajny sposób na przedstawienie dziewczyn - mam nadzieję, że się jeszcze poznamy/spotkamy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Crema jest najlepszym miejscem na spotkania przy kawie z przyjaciółmi! Jak się okazało jest też wspaniałą opcją spotkania w większym gronie! Koniecznie odwiedź! A jestem przekonana, że następnym razem się poznamy:)

      Usuń
  26. Możesz być z siebie dumna, zorganizować taki wspaniały zlot blogerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, emocje jeszcze nie zeszły ze mnie do końca ;) Jestem przeszczęśliwa że tak się udało :)

      Usuń
  27. ach, fantastycznie wszystko wyszło mam nadzieję że na następnym spotkaniu uda mi się pojawić ! :)
    + cudne zdjęcia no i zadowolone miny;widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No wspaniale musiało być:) Ale fajne dziewczyny miałam szansę poznać w cały czas jeszcze trochę obcym Trójmieście, może znastępnym razem mi się uda. Super to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że następnym razem będziecie się bawić z nami :) Buziaki!

      Usuń
  29. świetne spotkanko :D
    mam nadzieje, że i kiedyś mi się uda zorganizować takie spotkanko :D
    gorące pozdrowienia laseczki z Warmii i Mazur ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu bo chętnie poznałabym blogowe koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim evencie :) Lubie spotykać ludzi, którzy podzielają moje zainteresowania. :) ściskam!

    Ps. Wyglądałaś oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tymi tabliczkami z adresami i buźkami dziewczyn. Od razu to jakoś tak bardziej swojsko. Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany, ale wspaniała akcja!!! Jesteś niebywale pięknej urody kobietą. Zazdroszczę po cichutku Wam tego spotkania. ;) Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cóż za spotkanie! Na pewno pełne inspiracji! Zdjęcia mówią same za siebie. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że takie było zorganizowane a sama jestem z Gdyni :) Bardzo zazdroszczę. Zostaje mi tylko cierpliwe czekanie do następnego i mam nadzieję, że i ja się pojawię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze ,szkoda, że tak późno znalazłam Twojego bloga, też z chęcią wzięłabym udział w czymś takim i poznała wiele innych blogerek, osób z tą samą pasją:) zapraszam do mnie outsidekatte.blogspot.com i daj znać najelpiej na emaila jeśli będziesz jeszcze raz coś takiego organizowała, pozdrawiam :) K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne spotkanie planuję na lipiec- jeszcze nie wiem jak mi to wyjdzie, ale mam nadzieję że się uda! Więcej informacji na moim blogu już wkrótce :)

      Usuń
  36. Nic nie wiedziałam o takim spotkaniu, a można przybyć na następne? Kiedy będzie? Super sprawa, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  37. polecam się na kolejne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy kiedy następny raz, z przyjemnością dołączymy ;)trzeba będzie chyba hale wynająć ;)

    OdpowiedzUsuń