niedziela, 3 marca 2013

Para idealna.

Jestem miłośniczką dobrego designu. I kolorów. I pomysłów. I inspiracji. Nie muszę chyba o tym mówić. 
Uwielbiam paletę kolorów Pantone. I wszystkie pomysły z nią związane. Pantonowe etui na telefon, walizki, szczoteczki, kubki, Królową Elżbietę, tarty, pisanki, leginsy, bombki, krzesła i pocztówki.















Pantone inspiruje do tworzenia różnych wariacji na temat kolorów. 
Zainspirował również Davida Schwena do stworzenia idealnych par.

Takie proste a takie genialne!












Źródło: pinterest.com




11 komentarzy:

  1. Marysia - wszystko totalnie wszystko mi sie podoba;););)a torba jest zajebista;););)jajeczka na święta tez bym przygarnela;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, taką walizkę chętnie bym sobie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo inspirujące są te zdjęcia. a leginsy przydałyby mi się na zajęcia z grafiki, nie miałabym problemu z doborem kolorów do prac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopy i jaja wymiatają ;) a spozywcze pantone jest super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super!! dokładnie tak, takie proste, a takie genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubiegłaś mnie z postem o pantone;) właśnie zbierałam materiały. Teraz po prostu odeślę wszystkich do Ciebie zamiast się rozpisywać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zdarzyło się tak parę razy, że ktoś mnie ubiegł ;) - zabawne jak można planować pisać o tym samym, kompletnie się nie znając itd !
      Miło mi będzie ugościć Twoich czytelników przysłanych do mnie! ;)

      Usuń
  7. Super! Bardzo miło mi się to oglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u Ciebie jest wiosennie, kolorowo!
    Nie słyszałam wcześnie o Pantone, ale jest to bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienia tych kolorów! Palety w sam raz na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow te palety by David Schwena sa bardzo smakowite! Najbardziej przepawia do mnie marchewka i groszek oraz truskawki i czekolada. Takie proste, a takie inspirujące! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń