środa, 27 marca 2013

Niespodzianka od by Dziubeka.

Z racji mojej roli - organizatorki spotkania blogerek, 
w najbliższym czasie pojawi się kilka dość niekonwencjonalnych postów. 
Zapraszam serdecznie! 


by Dziubeka zgodziła się być jedną z firm sponsorującą upominek na spotkanie trójmiejskich blogerek.

Co więcej - fejsbukową niespodziankę mamy też dla tych blogerek, które w spotkaniu nie brały udziału, a także dla czytelników blogów i wszystkich zwykłych śmiertelników.

Oto zestaw by Dziubeka:
oryginalny kubek
oraz
kauczukowa bransoletka z kolekcji Lollipop
fot. Agnieszka Potocka/subObiektywna

Do wyboru kolory bransoletki: niebieski, fioletowy, różowy x2, żółty.

Zasady konkursu:
                        1. Polubić by Dziubeka 

2. Udostępnić informację o konkursie na profilu przez publiczne udostępnienie TEGO zdjęcia

3. W komentarzu pod TYM zdjęciem podać wybrany kolor bransoletki

4. Wygrywa aż pięć zgłoszonych - po jednym kolorze z ww. i dwa różowe

5. Jeśli ktoś ma ochotę być czynnym obserwującym mojego bloga lub stronę na facebooku - może rozpocząć obserwowanie lub kliknąć "Lubię to" - nie jest to warunek konieczny.

Konkurs trwa do 31.03.2013 do godziny 23:59.
Wyniki zostaną ogłoszone 1.04.2013

PODPIS

4 komentarze:

  1. niebieski :)

    śliczne te bransoletki <3 no i zapraszam do mnie byloby mi bardzo miło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. fioletowy :)
    Przecudne bransoletki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram różowy:)
    Ja żałuję, że nie byłam na spotkaniu, ale nie ze wzgledu na piękne prezenty, tylko ze względu na towarzystwo:)
    POZDRAWIAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby nie ten fejs to bym już się zgłosiła :(

    OdpowiedzUsuń