piątek, 1 marca 2013

Moda. Ulyana Sergeenko.

Kojarzycie to zdjęcie? :) 
Domyślam się, że starsi fani art attack {be inspired} na facebooku dobrze je pamiętają :)
Pokazywałam je tu 
(prawie rok temu!)


Dziś będzie o kobiecie, która bez wątpienia tworzy piękno, ale o niej samej nie wiadomo zbyt wiele.
Mowa o Ulyanie Sergeenko, która jest rosyjską stylistką oraz fotografką. Kobieta ewidentnie wyróżniająca się urodą i stylem wśród gwiazd mody. Styl prezentowany przez nią to połączenie klasyki minionych lat 40. i 50. z pięknymi kwiatowymi wzorami lub delikatnymi tkaninami. To jednocześnie elegancja, klasa i swojskość słowiańskiej urody. Niezależnie czy się Wam podoba, przyznajcie, że oryginalności jej nie brakuje.
Jako projektantka debiutowała w 2011 roku i jest coraz bardziej doceniana w świecie mody. 
Mi kroje jej strojów kojarzą się oczywiście z Audrey Hepburn i to sprawia że jestem zupełnie oczarowana i Ulyanie Sergeenko mówię tak!

Zdjęcia poniżej pochodzą z kolekcji Wiosna/Lato 2012. 
Czym się inspirowała i co przygotowała na nadchodzący sezon? Zdradzę, że będzie w klimacie bajek, ale zobaczcie sami: Ulyana Sergeenko Wiosna 2013


















 Źródło zdjęć: honeykennedy.com, etoday.ru



10 komentarzy:

  1. Widać w tych stylizacjach słowiańską duszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne!!!! absolutnie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba!
    Wszystkie te propozycje są bajeczne, odkrywające piekno kobiecej sylwetki.
    Gdyby nie pewnie nie widziałabym o jej istnieniu.
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne !!!! Niesamowicie kobiece, pełne uroku.
    oh, chętnie założyłabym kilka z nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak jak sie tam na modzie nie znam, i tak jak mnie i większość tych kreacji słynnych projektantów nie kręci, tak to, co dziś zobaczyłam sprawiło, że ... oniemiałam! To prawdziwe dzieła sztuki! Wow! jestem pod wrażeniem kreacji, stylizacji , zdjęć! REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, jakie piękne!!! cudne kreacje i kobieta... Kocham, uwielbiam, podzielam Twoją fascynację :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale stylizacje. Uwielbiam retro.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ona jest sliczna!:)chcę taka figurkę:)a sukienki wysmakowane, podoba mi sie ta szara z falbanką -zalotna, dziewczęca, podobne do bizuu:)

    OdpowiedzUsuń