środa, 13 marca 2013

Moda. Inspiracje kolorem.

Co prawda dziś słońce zaszczyca obecnością Trójmiasto, to wciąż jest przenikliwie zimno i źle.
Kolory to genialny sposób na dodanie tej pogodzie wiosennego nastroju! Pochłaniam ich masę w różnych postaciach. Tym razem z kolekcji Gucci na 2013 rok. 
Co Wy na to? 












Źródło: zeberka.pl

Mam nadzieję że niedługo będę mogła Wam pokazać moje kolorystyczne rozwiązania!
I jeszcze raz zapraszam do zabawy urodzinowej ! Jeszcze dwa dni!

Stay inspired!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą kampanię! Te kolory i piękna Anja Rubik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory piękne ale Anja Rubik działa na mnie jak czerwona płachta na byka.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, ze wpadlam. Troche koloru mi sie przyda, bo na Dolnym Slasku tez szaro i buro. Niestety, znudzily mi sie juz wszystkie kombinacje swetrow. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze Cie odnalezc na fb, ciesze sie, ze fota Ci sie spodobala:-) odkladaj, odkladaj. Dyszka do dyszki i brzecza kieliszki:-) elle decoration tez wielbie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gdy jest kolorowo, więc kolekcja jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie jestem aż tak ekstrawagancka w ubiorze :) ale torebki mi się podobają bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klasyczna prosta elegancja!kwintesencja kobiecości!:)loving it Marysia:):):)uwielbiam kolory...każdy z nich ma coś w sobie...jest mega intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale, intensywne i zywe kolory. Przekonalas mnie do tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory.. dziś jadąc metrem z przerażeniem zobaczyłam, że w całym wagonie tylko ja miałam kolorową kurtkę... a żółty jest tak pięknie wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotografie i tak soczyste kolory:)

    OdpowiedzUsuń