piątek, 22 marca 2013

Kilka słów zapowiedzi + niespodzianka!

Kochani ! Dziś będzie krótko, bo mocno przygotowuję się do spotkania trójmiejskich blogerek, które od początku marca organizuję :) Jestem bardzo podekscytowana i nie mogę się doczekać :)
Będzie to pierwsze spotkanie blogerek w jakim będę uczestniczyć, a jednocześnie pierwsze, które będę organizować ! Już teraz widzę kilka rzeczy, które powinnam zrobić trochę inaczej, ale cóż - wiadomo na własnej skórze uczy się najlepiej :) Więcej szczegółów zdradzę Wam jutro po spotkaniu!

A teraz mam dla Was niespodziankę - ołówki już teraz mogą być Wasze! Od dziś można kupić je na allegro!
Na razie wystawionych jest pięć kompletów, więc kto pierwszy ten lepszy!
Myślę, że cena jest dość okazyjna - to nie są zwykłe ołówki;) 
Komplet zawiera 4 sztuki:)
Zapraszam!!

Stay inspired!


13 komentarzy:

  1. o tak - zostałam zainspirowana :))) do jutra! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłej zabawy ! Blogerki nad morzem się organizują, z Krakowa się organizują, tylko Dolny Śląsk daje dupy :) muszę się przeprowadzić, uwzględnię to w planach wyboru uczelni na mgr :D a ołówki cudowne, artystyczna duszyczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, to nie są zwykłe ołówki. Jestem posiadaczką pięknego kompletu ;) Nawet mojemu B. przypadły do gustu i nie pozwolił mi nimi pisać 'bo to ozdobne' ;))

    PS. Doczekać się jutra nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego spotkania Marysiu :)Z całą pewnoscią bedzie wyjątkowe i niezapomniane.
    Gdybym mieszkała nadal w Polsce przyjechałabym do Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie niesamowicie żałuję że nie mieszkasz w Polsce bo bardzo byłoby mi miło gdybyś przyjechała !
      Jutro relacja ! :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie korzystam z ołówków... No i życzę owocnego spotkania! Ja niestety jutro jestemw pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie są ołówki do korzystania tylko do patrzenia - jak powiedziało kilka osób ;))
      BARDZO żałuję że Ciebie nie będzie, mam nadzieję że na kolejnym się zobaczymy, albo poznamy niezależnie ;)
      BuziakI!

      Usuń
  7. Złapałam jeden zestaw dla siebie ^^ Coś czuję, że chyba zacznę takie piękne ołówki kolekcjonować, a Twoje otwierają moją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mam tak daleko do Trójmiasta :)

    łoTAGowałam Cię u siebie, mam nadzieję że weźmiesz udział :)
    http://mungu-akubariki.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    Ściskam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, taki zlot blogerek musi byc fantastyczny.
    Bawcie się dobrze i podziel się wrażeniami

    buziaki i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. mi niestety nie udało się dzisiaj dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem jak nie wiem kiedy... ale jakoś trafiłam do ciebie :)
    i już tu zostaję :D
    gorąco pozdrawiam :) i przesyłam gorące uściski...
    inspire ;P

    OdpowiedzUsuń