niedziela, 17 marca 2013

From Gdynia with love.


Powoli w Gdyni widać wiosnę. 
Spod grubych warstw śniegu wyłania się zmęczona trawa.
Morze ma cudowny kolor.
Sami popatrzcie.
Przepięknie.






Wszystkim bardzo bardzo dziękuję za cudowne życzenia z okazji urodzin bloga!
Czułam się niesamowicie, zupełnie nie spodziewałam się takiej reakcji, w pewnej chwili zdawało mi się, że to moje urodziny ;)
Jesteście cudowni!

Jeszcze raz pochwalę się prezentem jaki z tej okazji dostałam.


Więcej prac Agnieszki - TU

__________________

Cleo prosi o głosy w konkursie - to dwie sekundki, pomóżcie - LINK :)

Stay inspired!

7 komentarzy:

  1. nie jesteś sobie w stanie wyobrazić, jak bardzo chciałabym się wybrać dziś na spacer po plaży z psem i aparatem :) uwielbiam morze chyba najbardziej na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałtyk!!!! Jak ja tesknie za kochanym Bałtykiem, szalenie tęsknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie !!! Ah stęskniałam się za trójmiastem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdynia jest piękna, ale ja dziś byłam po za granicami w domku do góry nogami w Szymbarku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione życzenia ode mnie dla Ciebie i Twojego bloga :))) Zazdroszczę morza. Gdzie spojrzę, tam góry :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! A ja Ci powiem, że zazdroszczę Ci gór :)

      Usuń
  6. Cudnie.... i obraz piękny :))

    OdpowiedzUsuń