niedziela, 10 marca 2013

Be inspired by Re. & Dzień 7. Para.

No dobra, skoro już Reserved koniecznie musiało ukraść moją część nazwy "be inspired" na nazwę swojej nowej kolekcji, to okej, niech im będzie... Pastele, elegancja, prostota, wiosna. Tyle w tym temacie.
Moi faworyci pośród stosu propozycji:

Co Wam przypadło do gustu?

Cara Delevingne w kampanii Re
Źródło zdjęć: reserved.com
__________________

I minął kolejny tydzień. Z jednej strony cudownie, bo dzięki wyzwaniu trafiłam w kolejne fascynujące miejsca, ale z drugiej to odliczanie dni pokazuje jak szybko płynie czas.
Zanim zinterpretuję moją parę, chciałabym Wam wszystkim podziękować za liczne odwiedziny, miłe słowa, a Uli za organizację i za temat CYTAT - odwiedzę Was jeszcze raz i do mojej długiej listy ulubieńców dopiszę kolejne :))
Zostańcie ze mną przez resztę miesiąca !  :)

Temat numer siedem. Para.
Pierwsze co mi przyszło do głowy to para wodna, jednak nie udało mi się jej sfotografować tak, jakbym chciała.
Odnosząc się do wiosny, która zaliczyła falstart, a teraz daje się wypychać zimie, przedstawiam parę butów, które nie mogą doczekać się ciepła i noszenia. Tak, ja też nie mogę się doczekać.


A jak wyglądają Wasze pary?

Jeszcze raz zapraszam Was do udziału w urodzinowej zabawie, w której można wygrać ołówki z wybranymi cytatami, które pojawiły się we wczorajszym poście.


26 komentarzy:

  1. Mój mąż też stawiał na parę wodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z inspiracji biorę dla siebie płaszcz, mickey i baleriny

      Usuń
    2. Mój mąż też chciał żebym sfotografowała parę :)
      Śliczne wiosenne balerinki :)

      Usuń
  2. bluza jes świetna, idealna do jasnych jeansów:)płaszczyk i sukienka grafitowa obłed:)miłej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znoszę różu, działa na mnie jak płachta na byka i tak dużo czasu mi zajęło zaakceptowanie pastelowego jego odcienia w dodatkach mieszkalnych - taki róż lubie. Z kolei w kwestii modowej - chyba nigdy go nie zaakceptuje:) Za to Twoja kwiecista parka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zaraz dorzuce moja pare ( wodną haha) a sukienka czarna, bluza z kapturem i z mysza extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna para!
    Ja poproszę płaszczyk i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko i córko...a ja w ogóle nie pomyślałam o parze wodnej... al czasami człowiek ma ciasny umysł.
    Twoje buciki są przepiękne - kobiecie i takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna para :) bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka, baleriny, okulary, paski ;) wszystko ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wiosenne buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNE TE PARALERINY :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie chciałam Ci napisać o Reserved! a w Croppie jest 'price attack' - LPP kradnie! ;d
    pięęękne balerinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem co mam o tym myśleć...

      Usuń
  12. Poproszę torebkę, wisiorek, baleriny( wraz z Twoimi) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buciki, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudna ta Twoja para :))))
    Ja na pewno zostanę u Ciebie dłużej :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Reserved zyskuje zdecydowanie na zdjęciach. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, ale podejrzewam, że w realu odrzuciłabym sporo z nich...

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty, koszulka z miki i szara sukienka.
    Ale póki nie potworzę sobie kompletów z istniejących ubrań, nie kupuję nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł z ta parą :) a butki bardzo romantyczne :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm fajne butki! Ja biorę szarą sukienkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. moją parą są...KANAPKI;)!
    a kolekcja Reserved cała mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka LOVE - super, grafitowa kiecka - marzenie {choć nie przepadam na kieckami}, a kapelusz zajefany =)
    buciki super - miałam kiedyś podobne, z primarka za e funciaki! uwielbiałam je =)
    pozdrawiam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, wiosenna para. Miałam bardzo podobną! Niestety już zniszczona. A szkoda, bo chętnie przywitałabym w takich butach wiosnę :)
    Co do Reserved, może to znak, byś została copywriterem? :)
    T.

    OdpowiedzUsuń