sobota, 9 marca 2013

Dzień 6. Cytat.


Temat wyzwania fotograficznego pt. CYTAT wykorzystam do przedstawienia i uporządkowania moich ulubionych, motywujących cytatów, niosących mniej lub więcej mądrości życiowych, ale towarzyszących mi, wywołując uśmiech lub skłaniając do refleksji!

Chciałam podzielić je na jakieś kategorie, ale ciężko mi to zrobić, więc pod cytatami ewentualnie znajdzie się kilka słów wyjaśnienia. Jako że wszystkie oprócz jednego cytatu są w języku angielskim, a bloga czytają namiętnie moje najmłodsze siostry, które językiem tym władają coraz lepiej, aczkolwiek jeszcze nie wszystko rozumieją - postaram się cytaty przetłumaczyć. Wiadomo jednak, że lepiej brzmią w oryginale i tłumaczenie nie zawsze oddaje całego sensu.






I już mam problem, nie potrafię wyjaśnić słów Think Big -
 odczytuję to jako zachętę do kreatywnego myślenia, 
tworzenia małych a wielkich rzeczy.


Ciesz się małymi rzeczami - moje tzw. małe szczęścia, 
z których powstała idea art attack {be inspired}


Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty.

Najlepsze jeszcze przed nami!

Kwestię miłości najlepiej oddaje Hymn o Miłości

Motywacja do kreatywnego działania
Pamiętaj by odkrywać

Uśmiech to najładniejsza rzecz jaką możesz ubrać!

Jeśli chcesz co, czego nigdy nie miałeś, 
musisz chcieć zrobić coś czego nigdy nie robiłeś.

Zawsze patrz na pogodną stronę życia!

Jeśli możesz (potrafisz) o tym marzyć,
możesz to zrobić!

Coś zawsze wydaję się niemożliwe,
dopóki się tego nie zrobi.
(kiepskie tłumaczenie)

ubieraj się jak Jackie Kennedy, 
zachowuj się Audrey Hepburn, 
inspiruj jak Lilly Ledbetter
baw się jak Gatsby 

Genialne:
Jeśli plan A nie wypali,
pamiętaj że zostało jeszcze 25 liter!

Nie ma nic niemożliwego - to słowo samo za siebie mówi "Jestem możliwe"
(gra językowa)



aby posiadać piękne oczy, poszukuj dobra w ludziach
aby mieć ładne usta, wypowiadaj miłe słowa, 
 aby zachować równowagę, podążaj ze świadomością, 
że nigdy nie jesteś sam.


If i get married I want to be very married 
Jak wyjdę za mąż, chcę być bardzo zamężna :)



Szczęśliwe dziewczyny są najładniejsze!


A teraz moja interpretacja fotograficzna.
Idealnie się złożyło, że jednym z tematów wyzwania jest cytat. W ostatnim czasie mocno się na nich skupiłam, a wszystko za sprawą art attackowych ołówków, o których od jakiegoś czasu marzyłam!
Tak więc, wybrałam cztery cytaty, zaprojektowałam napisy i zleciłam ich wykonanie, wydając na to prawie ostatnie oszczędności :) 
Ale jestem z nich bardzo dumna! 
Teraz moje ulubione cytaty mogę mieć przy sobie:)
Miałam pewne ograniczenia pod względem wielkości nadruku, więc cytaty musiały być krótkie.

Pośród wyżej wymienionych nie ma jednego z tych, który znajduje się na ołówku:
dream it. believe it. achieve it.
Oto one:


W ramach urodzinowego rozdania komplet ołówków może stać się Wasz! Jest szansa wygrania ich na blogu tu oraz na facebooku tu. A jeśli wszystko dobrze pójdzie, będzie je można również kupić :)
Zapraszam serdecznie!

Który cytat Wam najbardziej przypadł do gustu?
Jestem bardzo ciekawa Waszych!


W nawiązaniu do znanej serii Keep calm and...

21 komentarzy:

  1. Wszystkie cytaty są super trafne:) Najbardziej rozśmieszył mnie ten z planem A:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale inspiracji...
    Mój absolutny faworyt: Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześwietne zdjęcia, dzięki za inspiracje!!!!!!!!!!!!!!!! dzisiejszy dzień wyzwania jest rewelacyjny!! a Twojego bloga zapisuję do ulubionych! pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale inspirujących cytatów!! . Mnie wpadły w oko słowa Walta Disneya :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś taką niesamowitą dawkę cytatów, że ciężko wybrać jeden :)
    Staram się wszytkie je wcielać w życie.
    O ołówkach juz pisałam, ale napiszę jeszcze raz. Genialny pomysł kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. namieszałaś mi w głowie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. :) podobają mi się kilka z nich.
    Lubię je sobie przywoływać w potrzebnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałas takie super cytaty, że trudno z nich wybrać ten najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe cytaty i wpis! Jestem zauroczona!:) A Jan Paweł II zostawił po sobie bardzo wiele przemądrych myśli...

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie pozytywne myśli, cytaty, sentencje :) fajnie wyglądają na Twoich ołówkach :) podoba mi sie ten cytat Jana Pawła, ja się do niego stosuję. Niektórym muszę go przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O łał ale dałaś czadu! Wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile pozytywnych cytatów. Zaczytałam się i zamyśliłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cytaty zmusząją do zatrzymania w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo "budujące" i motywujące cytaty - super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie ciężko się zdecydować na jeden cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twe zaangażowanie. Nie mogę doczekać się losowania:), bo ołówki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkradłam kilka cytatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie cytaty, szczególnie jak są tak fajnie opracowane graficznie :) Ołówki wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsze wyzwaniowe zdjęcie cytatu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się.. :)

    Uwielbiam cytaty a do tego angielski..

    Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń