czwartek, 7 marca 2013

Blogowe sztuczki. Wysuwany Facebook LikeBox. + Dzień 4. Kolekcja.


Jakiś czas temu na art attack {be inspired} wprowadziłam kilka zmian. Istnieje naprawdę wiele ciekawych bajerów, które w prosty sposób mogą upięknić i uporządkować szatę graficzną naszego bloga. Jeśli znacie jakieś strony/blogi, z których można się nauczyć kolejnych nieskomplikowanych tricków - podzielcie się!

Dostałam kilka pytań na temat gadżetów które pojawiły się u mnie.
Po pierwsze: Jak zrobić wysuwany Facebook LikeBox ?
Chodzi o okienko polubienia na Facebooku, u mnie wygląda to tak:


Umieszczenie takiej formy LikeBoxa jest nieskomplikowane, a uważam że bardzo praktyczne - ten wysuwany prostokąt pozwoli nam zaoszczędzić miejsce w pasku bocznym, a jednocześnie będzie informował o naszej obecności na potralu społecznościowym.

Jak go zrobić? To kwestia wklejenia konkretnego kodu HTML w szablon naszego bloga. Odeślę Was teraz do bloga, z którego sama dowiedziałam się jak to zrobić. Pamiętajcie, żeby przed każdą modyfikacją kodu HTML zapisać kopię zapasową szablonu! LINK do bloga. Powodzenia!

Już niedługo kolejne sztuczki!
__________________

Czwarty dzień wyzwania pod tytułem KOLEKCJA u mnie prezentuje się wyjątkowo pachnąco !

Zebrałam wszystkie flakony z domu i stworzyłam to poniższe cudo.
Zaznaczam, że perfumy należą do mnie, mojej siostry i mojej mamy - żebyście nie myślały że sama mam taki zbiór ;))
Większość to pamiątki z podróży do Francji - uważam że to jeden z lepszych prezentów/pamiątek jaki można przywieźć z tego królestwa perfum.


Kochane, dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa! Cieszę się że udaje mi się Was tak inspirować :)) Również wielką radość sprawiło mi dołączenie moich dwóch koleżanek do wyzwania! 
__________________
Aktualizacja: Za tydzień art attack {be inspired} obchodzi drugie urodziny! A już teraz zapraszam Was na urodzinowe rozdanie!! Szczegóły w nowym poście: tutaj!




Stay inspired!

32 komentarze:

  1. Coco Mademoiselle- najlepsze, najkochańsze perfumy na calutkim świecie!!! <3
    Twoje? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się - też uwielbiam te perfumy! :)

      Usuń
  2. Cudowna, pachnąca kolekcja :D A czy tam z tyłu ukrywa się przepiękny zapach DKNY BE DELICIOUS ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca :-) Ja dopiero 1 raz w zyciu mam aż 4 zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooo perfumki cudne!:)ja właśnie poluje na coś ciekawego:)wow likebox wysuwany, moze i ja sobie takie coś wprowadze:?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja;)
    Też uwielbiam zapachy, ale nie mam ich aż tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooł jaka kolekcja...
    które Twoje? :)
    ślicznie musza pachnieć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tylko moje to DKNY, Caudalie i Guerlain, ale korzystamy ze wszystkich po trochu :)
      Co to będzie jak się wyprowadzimy z domu... Zbiory skórczą się ogromnie :)

      Usuń
  7. Znam te zapachy, macie super gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki za fejsowy patencik! a kolekcja na prawdę godna pozazdroszczenia, nawet jeśli zbiorowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podstawa i mojej kolekcji perfum - Coco Mademoiselle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja!
    Co z tego, że zbiorowa, zawsze można sobie pożyczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coco Chanel Mademoiselle <3
    Piękne, otrzymałam w prezencie i jestem zakochana w tym zapachu.
    Poza tym polecam Jean Paul Gaultier Classique! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się skuszę (skoro już kusisz),na tego fejsbuka na wysmazonym, tj. wysuwanym boczku ;)
    Widzę, że nie tylko imię mamy wspólne ale również zamiłowanie do dobrych perfum, choć ja staram się już przystopować, mam ich stanowczo za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie pachnąca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty musisz pachnieć! (Tylko nie na raz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Coco Mademoiselle! Moje ukochane! Zaraz po Poison oczywiście ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kolekcja zapachów !! Ale mnie zdecydowanie bardziej interesuje ta oryginalna kolekcja ołówków, które są u Ciebie do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Nic prostszego jak wziąć udział :))

      Usuń
  17. ale cudne zdjęcie!!i jakie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponująca kolekcja :-) Sama gustuję w troszkę innych zapachach,, ale moja siostra pewnie byłaby zachwycona z takiego zbioru :-) perfumy to jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam perfumy i ich piękne flakony...Chciałabym mieć taki wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bling bling psik psik - pachnie mi tu

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła kolekcja ;-) Też lubie czasem skorzystać z perfum rodzicielki, aczkolwiek nie mieszkamy razem. DKNY lubię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale kolekcja.... ja mam jedne ulubione i przez wiele już lat nie zamieniam ich na żadne inne - Issey Miyake =)

    OdpowiedzUsuń
  23. powiem szczerze, że mnie na wielu blogach ten wysuwany fb wkurza, tu się jakoś tak chamsko nie rzuca/wysuwa przy byle ruchu...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. imponująca kolekcja i piękne zdjęcie!!! jak się robi takie iskierki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach! To za tydzień dopiero?! A więc się pośpieszyłam, ale i tak życzę wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna kolekcja...i widzę nawet i że pośród tak wielu i mój się znalazł :P
    Ale co by tu dużo nie gadać, fotka sama w sobie mnie zachwyciła!!! Jak Ty to zrobiłaś, że są takie odblaski na każdym jednym flakoniku ???

    OdpowiedzUsuń