piątek, 15 marca 2013

art attack {be inspired} ma dwa lata!


Nie wiem czy te statystyki są konieczne, ale może warto jakoś to podsumować.
Moje blogowe urodziny są niejako wydarzeniem umownym. A to z dwóch powodów. Po pierwsze 15 marca 2011 roku ruszyła strona na facebooku, na której zaczęłam umieszczać inspirujące tony zdjęć. Szczegóły tych historycznych wydarzeń możecie od dawna przeczytać w zakładce O mnie - jednak ich kopią posłużę się teraz:


"Zaczęło się od zbioru inspirujących zdjęć na facebooku. Stworzyłam kilka albumów, które cieszyły się dużą popularnością wśród znajomych. Kiedy napisała do mnie koleżanka koleżanki z prośbą o przyjęcie jej do mojego grona znajomych, by mogła również oglądać moje albumy, postanowiłam moje hobby pokazać publicznie. I tak powstała strona, która obecnie ma ponad 1700 fanów. Cieszę się, że mogę inspirować wiele osób, że mogę rozpowszechniać widoczne piękno, którego wciąż na świecie mało. Poprzez konkursowe współprace udało mi się pomóc wypromować kilku autorów własnoręcznie wykonanej biżuterii. W grudniu 2012 roku zorganizowałam pierwszą akcję Mikołajkowe prezenty, którą zamierzam kontynuować w przyszłości.


Oto mój blog, na którym znajdziecie inspiracje w wersji pisanej. Wciąż staram się udoskonalać wygląd oraz tematykę wpisów. Wasze opinie i komentarze będą dla mnie pomocą w stworzeniu prawdziwej kopalnii inspiracji."

Blog powstał parę dni później, ale pierwszy wpis pojawił się dopiero dzień przed moimi urodzinami czyli 7 czerwca. Cały czas byłam bardziej skupiona na zdjęciowych inspiracjach, w zasadzie aż do końca 2012 roku. I tu dochodzimy do drugiego wyjaśnienia dlaczego 15 marca to data umowna. Możnaby powiedzieć, że mój blog żyje od sierpnia/września 2012 roku. 
Także właściwie 15 marca 2011 roku powstała nazwa, którą bardzo lubię - art attack {be inspired}, bo kopalnia inspiracji powstawała od 20 kwietnia 2010 (czyli trzy lata temu!), a blog od 7 czerwca 2011.

A w ogóle moja przygoda z blogowaniem rozpoczęła się już w gimnazjum czyli lat temu dziewięć. Bardzo żałuję, że pierwsze blogi (chyba były dwa) usunęłam! Pamiętam jedynie, że pisałam oczywiście o Audrey Hepburn i o VW New Beetle, który teraz nie podoba mi się wcale :) Wtedy też trafiłam na bloga Venili Kostis, którą odwiedzam nieustannie od tamtego czasu.



Czy mam dziękować? Tak. Bo jest wiele miejsc i osób tworzących te miejsca, które są moim wzorem do naśladowania w kwestii bloga. Większość z Was poznałam dopiero niedawno.

Najbardziej niesamowitym doświadczeniem, jakiego doznałam prowadząc bloga jest to, jak wiele osób się poznaje i jak bliskie te osoby mogą się wydawać. Jest i coraz więcej i jest to bardzo miłe!

O moją garderobę, kosmetyki i przepis na ślub (!) dba Ania - fashionable.com.pl
O dobre odżywianie Tosia - burczymiwbrzuchu
O piękne wnętrza i inne cuda  Lou - Lovingit
O pomysły na DIY i ciekawe linki Alina - Design Your Life
O kreatywne rozwiązania, piękne wyroby własnoręczne, relacje z podróży Ula i dziewczyny, które poznałam w czasie 3 wyzwań fotograficznych - Blog Sen Mai & Żanetka, Kiosc, Magda Fou, Happier at life, Coś o literach, Cleo itd ! 
O cudowne kolory i przepiękne własnoręczne zdjęcia Iza - coloresdemialma
O wspaniałe i niesamowicie oryginalne stroje Sylwia - Shiny Syl

i tak dalej...

Dziękuję wszystkim, którzy czytają - oklepane, ale prawdziwe - motywujecie :)

Liczbowe podsumowanie dla wyobrażenia: 
2 lata
36 000 wyświetleń
200 postów (ten jest 201;))
1200 komentarzy
107 obserwatorów
I pewnie jak na dwa lata to niewiele, ale mnie te liczby bardzo cieszą!


__________________

Tymczasem czas na wyłonienie zwycięzcy rozdania urodzinowego. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! Moim marzeniem jest wprowadzenie ołówków do sprzedaży, tak by każdy chętny mógł mieć taką inspirację pod ręką. O wszystkim będę informować na bieżąco :)

Postanowiłam dodać jeszcze jeden komplet i tym sposobem ołówki trafiają do dwóch osób.

Generator liczbowy wylosował numerek 1 i 3

Izie i Sandrze serdecznie gratuluję !
Czekajcie na przesyłkę!




__________________
Aktualizacja 16.03.2013
Muszę się koniecznie pochwalić przepięknym prezentem jaki dostałam z okazji urodzin art attack {be inspired}!
Portret Audrey Hepburn, namalowany przez Agnieszkę jest cudowny!
Wczoraj został ukończony, a jak tylko trafi w moje ręce - wieszam na ścianie!



Jeśli chcecie obejrzeć więcej prac Agnieszki - zapraszam na jej blog!


Podsumowując: wszystko to z miłości do piękna!
Stay inspired!

15 komentarzy:

  1. sto lat! sto lat! :)
    mnóstwa pomysłów i motywacji!

    piękne, cudne ołówki! nie będę ich używać do pisania, będę się w nie wpatrywać :)) dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat i jeszcze wiecej inspiracji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! gratuluję Tobie i zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo ci gratuluje ....:) Ja 23 marca bede miala roczek :)))
    I fajnie ze tu jestesmy :)))
    Usciski mocne :))) Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu i oby tak dalej! uwielbiam do Ciebie zaglądać, a fanpage wręcz kocham =)
    Ja też się cieszę, że wpadłyśmy na siebie i oby Nasz wirtualna znajomość trwała jak najdłużej ;)
    Buziaki! I sto lat, sto lat =*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się naprawdę wyróżniona:) mimo, że bez ołowków;) To naprawdę cudowna sprawa, że udało nam się w tej sieci spotkać. Życzę Ci kolejnych blogowych, pełnych pasji lat. Jak sama mówisz - stay inspired :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cudownego bloga i tych dwóch lat :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Marysiu, wow co za data 200 wpisów akurat na 2 latka:)Śliczne podsumowanie, inspiruj nas dalej, bo piekno jest wokół nas i często go nie doceniamy:)Na twojego bloga wiesz,że trafiłam ne dawno,ale wciągnał mnie...i jesteś przesympatyczną Marysią i nie moge doczekać się Twoich inspiracji ślubnych:):):)jeszcze przed Tobą:)wow:)buziaki, sto lat! i dziękuję,że jesteś!:) i och jak mi miło:)że zostałam wymieniona!:)buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś kochana :* 100 lat i obyś blogowała tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jak ja lubię takie święta! Najlepszego więc Marysiu! ♥ Niech się statystyki mnożą jak szalone, a jakże! :) i życzę Ci tony nowych inspiracji, którymi będziesz mogła nas inspirować! :)
    Buziole! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze, niekończących się inspiracji!!
    Stworzyłaś przepiękny blog, niezmiernie się cieszę, że do Ciebie trafiłam
    Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję kochana, że wspomniałaś o mnie. Jest mi niesamowicie miło :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. to już masz 108 obserwatorów :) ja jestem tutaj od niedawna, ale zostanę, nieważne dokąd Ty z tym blogiem pójdziesz :)

    Ściskam i trzymam kciuki za Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:) Obraz jest piękny:) Wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszości, moja Droga!
    Przegapiłam dokładną rocznicę, ale nic nie szkodzi :)
    Fajnie, że się znalazłyśmy!

    OdpowiedzUsuń