poniedziałek, 4 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne. dzień 1. Coś nowego.

I jest lutowe wyzwanie fotograficzne, które po męczącej sesji pomoże mi odzyskać kreatywność!
Głowię się nad pierwszym tematem COŚ NOWEGO od wczoraj. Jako że przez wspomnianą sesję nic nie kupowałam, ani nie tworzyłam to nie mam czym się pochwalić.

I nagle przypomniałam sobie, że jednak stworzyłam coś nowego. Mam nowego bloga kreatywnego, na którym pokazuję wykonane przez siebie prace różnego rodzaju. 
Co prawda już o nim pisałam trochę, a zdjęcie zrobione za pomocą PrintScreena (mam nadzieję że [wyjątkowo] się liczy), to jest to COŚ NOWEGO co wyszło z mojej głowy w ciągu ostatnich dwóch tygodni. 
I tym sposobem nie muszę kupować na siłę niczego nowego, chociaż może w ramach nagrody po ostatnim egzaminie coś kupię. Nawet wiem co - mąkę i upiekę muffinki! :)





Stay inspired!

29 komentarzy:

  1. Świetne! A na muffiny się wpraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię takie nagradzanie siebie, a co!! :D Pozdrawiam cieplutko i gratuluję nowego bloga :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno zajrzę na nowego bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadłam, żeby powiedzieć, że to twoje "coś nowego", to coś wyjątkowego, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog kreatywny - to jest coś co lubię. Na pewno odwiedzę go nie raz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Wkrótce Cię odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł !! pędzę, bo jestem ciekawa co tam fajnego na tym blogu masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Twój nowy blog właśnie dodałam do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. UUU, muszę tam koniecznie zajrzeć!
    A na muffiny też się wpraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest to nowe.
    I ma o wiele większość wartość niż mnóstwo zakupionych drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie stwierdziłam i zamiasto coś kupować pochwaliłam się Tym :))

      Usuń
  11. Super, muszę tam zajrzeć i to koniecznie!!
    Chciałam dzisiaj nagrodzić się po egzaminie, naszła mnie ochota na świeży sok, niestety pan nie miał pomarańczy, więc nagrody w końcu nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam widziałam skomentowałam
    hehe
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kupię mąkę i upiekę mufinki :D genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz... takie "COŚ NOWEGO" jest bez porównania czymś ważniejszym niż nowy ciuch ;) - ale z pewnością to wiesz, nie mniej ... odwiedziłam, podoba mi się niezmiernie, a to zaproszenie na 18 mnie powaliło - CUDO!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wiem, ale bardzo miło to usłyszeć od kogoś "z zewnątrz" :)) Cieszę się że się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. No to idea postcrossingu powinna Ci przypaść do gustu! Tym bardziej, że zaczniesz otrzymywać i wysyłać pocztówki na cały świat! ;)
    Pisałam o tym na blogu, kilka notek wcześniej - zapraszam! A nuż się zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam samą ideę, bez szczegółów, więc zaraz wpadam do Ciebie się dokształcić i może się zdecyduję :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Gratuluję. Ja też zaczynam zupełnie inny blogowy świat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. To Twoje nowe miejsce za całą pewnością stanie się miejscem, które odwiedzać będę często. Pozdrawiam i całą masę kreatywnych pomysłów życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Mam nadzieję że teraz po sesji moja kreatywność odżyje :) Już mam pewnien pomysł :)

      Usuń
  18. Najważniejsze to mieć dobry plan! A jak on jeszcze dotyczy czegoś pachnącego i słodkiego to już w ogóle raj na ziemi :D Idę pooglądać to COŚ NOWEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny pomysł na Coś Nowego :)wstawienie zdjęcia czegoś nowo nabytago (np włóczek jak ja hihi) jest banalne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń