piątek, 15 lutego 2013

Wyróżnienie.


Dobra passa trwa! 
Jeszcze nie wszystkim się chwaliłam że wygrałam bransoletkę Pandory w walentynkowym rozdaniu na fanpage'u u Sylwii z świetnego modowego bloga Shiny Syl ! Dziękuję raz jeszcze!

Rano zaś obudziła mnie przemiła niespodzianka. Kasia z pięknego bloga kiosc wyróżniła art attack {be inspired} jako bardzo kreatywny blog. 
Jest mi niezmiernie miło i dziękuję bardzo bardzo za takie wyróżnienie! Kreatywność i inspiracja to moje motto przewodnie w prowadzeniu bloga!



Wyróżnienie niesie za sobą również pewne warunki do spełnienia, a oto one:
1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie)
2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu
3. Umieść wyróżnienie na bocznym pasku
4. Podziękuj za wyróżnienie ;)
5. Opisz siebie w 3 słowach

Ja w trzech słowach: ciekawa świata, kreatywna, inspirująca ;)

art attackowe wyróżnienie trafia do cudownych blogów, które odwiedzam regularnie:

Marty z Dziupli Sowy

Polecam odwiedzić wszystkie Panie :)

Oto mała zapowiedź pewnej nowości jaka już niedługo pojawi się na blogu!
Przedstawiam Czaj hand-made (już nie pierwszy raz)!
Oto pierścionki jej autorstwa!


Obserwuj art attack {be inspired} na Instagram


5 komentarzy:

  1. dziekuje :) miło mi bardzo .. postaram się szybko umiescic posta zg z zasadmi wyróznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :-) Dziękuję za komentarze i cieszę się, że mój blog się spodobał. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie!
    Dziękuję za wizytę,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie, po zwariowanym i pracowitym tygodniu dopiero wszytsko powoli ograniam:)

    OdpowiedzUsuń