środa, 27 lutego 2013

{Wnętrze miesiąca}: Miejsce pracy.

Zebrałam się w sobie i chcę napisać licencjat jak najszybciej. I tak już jestem spóźniona, planowałam pisać wcześniej i więcej. A teraz, jak już usiadłam to idzie mi fatalnie... Za to nauczyłam się kilku tricków blogowych i pozmieniałam znów trochę wygląd bloga. Może macie jakieś uwagi i zastrzeżenia? Chętnie posłucham opinii :)

Żeby móc pracować, trzeba mieć dobre miejsce pracy. 
Jakie według Was powinno ono być? Przytulne czy przestrzenne? Z pięknym widokiem czy lepiej żeby nie rozpraszał? Kolorowo czy biało? Minimalistycznie czy na bogato? 

Uwaga! Będzie dużo zdjęć!




















































Źródło: pinterest.com

20 komentarzy:

  1. Ahahah...no tak, na zmiany na blogu czas zawsze się znajdzie, ale na napisanie licencjatu już niekoniecznie ;) No bo kiedy, przecież tyle jest spraw na blogu do pozałatwiania. Blog to zło! Pożeracz czasu, uzależnia , wciaga ....ahhh narkotyk! :)
    Oszalałam od tych pieknych inspiracji! Też chciałabym mieć takie swoje miejsce pracy, milej by się pracowało nad oprawą bloga :)

    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarki do warzyw wykorzystane na akcesoria do pisania <3
    Ja mam tak, że jeśli praca, którą wykonuję jest przyjemna, to mogę mieć wokół siebie nawet zawaloną przestrzeń. Wiadomo jednak, że im ładniej wokoło, tym milej na duszy :)
    Jeśli natomiast nie lubię tego co robię, to nie ma znaczenia, czy będzie pięknie, czy bałagan, bo i tak będę cierpieć.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże biurko/stół, mało rozpraszaczy, wygodne krzesło i najlepiej jeszcze coś słodkiego na wyciągnięcie ręki.... Świetne niektóre z tych miejsc, mogłabym w nich pracować!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ależ piękne fotki! Cudowne inspiracje!
    Ale chyba mam jakiś głód kolorowy, bo na sam widok kolorowych biurkowych inspiracji morda mi się ciszy ;)
    O tak, chyba dość już bieli - czas na kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapraszam po wyróżnienie ;) do mnie!
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Rzeczywiście dużo zdjęć :)
    Bardzo mi się podobają. Ja od jakiegoś czasu urządzam swoje miejsce - "rozmawiałyśmy" o tym pod jednym z moich wpisów.
    A tobie życzę powodzenia w pisaniu. Też tego trochę mam. Teraz np. artykuł naukowy o ideale mężczyzny. Szkoda, że nie można przekleić zdjęć z pinteresta :)
    btw poproszę kody do skryptu facebookówego - fajnie działa, świetnie się prezentuje, też chcę.

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje!uwielbiam je wszystkie:)szczególnie te jasne, typografia, tablica z inspiracjami - strasznie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał.. i bądź tu mądry i wybierz jedno najfajniesze!! ja chce wszystkie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie miejsce pracy powinno być jak najbardziej uporządkowane i czyste - tylko wtedy mogę się skupić na tym, co naprawdę chcę zrobić. Jednocześnie nie powinno jednak być surowe, gdyż to żadna przyjemność, dlatego wszędzie staram się wprowadzić odrobinę siebie - tak, żeby to miejsce nie było bezosobowe... Cała trudność leży w znalezieniu złotego środka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi mi ostatnio po głowie taki kącik tylko dla mnie...taki, jak na pierwszym zdjęciu byłby idealny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanatastyczne, już mam kilka faworytów.
    Na początku kwietnia zmieniam mieszkanie i mam nadzieję, ze uda mi się wygospodarować trochę miejsca na mój kącik.
    Twoje niesywkle insprujące propozycje bardzo mi się przydadzą w urządzaniu nowego gniazka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, choc jak dla mnie za małe powierzchnie od robienia bałaganu ;)
    Ale biurko 910 od góry) jest rewelacyjne! mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wczoraj głowiłam się nad blogowymi trickami i zmieniałam wygląd :) a miejsce pracy - przede wszystkim przestrzennie, bo niczego nie wymyślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. miejsca pracy to jeden z moich ulubionych tematów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne wnętrza:)ja lubię jasne i słoneczne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow sporo tego, aż trudno wybrać ulubione biuro. Stawiałabym chyba na to, które wygląda jakby na poddaszu.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie najwygodniejsze musi być krzesło i najlepiej podnóżek pod nogi, aby można je było czasem wyprostować :-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://flaminganddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała wymienić,które wpadły mi w oko to by miejsca zabrakło :-) Bardzo inspirujące.Pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń