sobota, 9 lutego 2013

{Wnętrze miesiąca}: Łazienka. + dzień 6. Paski.


Jaka powinna być idealna łazienka? 
Duża, mała, przytulna czy przestrzenna?
Biała czy kolorowa?
Wanna czy prysznic?
Okna czy bez okien?
Podłoga drewniana czy kafelkowa posadzka?

Naprawdę jeszcze nie wiem, zostawiam Was z tymi inspiracjami.
Co uważacie?




















Źródło zdjęć: art attack {be inspired} / tumblr.com


Temat numer sześć to paski. 
Można go zinterpretować na piętnaście tysięcy sposobów. Ale ja wybieram moją piżamę. 
Kompletne modowe faux pas, góra i dół w paski i to różne, w różnych kierunkach itd itd. 
Ale co tam! W łóżku można wszystko!



Co prawda nie paski, a trójkąty, powstały wczoraj w przypływie weny na podkładkach pod kubki :)


Więcej zdjęć na art attack {be professional}

22 komentarze:

  1. Ja też często miksuję piżamy. Dziś spałam w czarno białej bluzce w paski i do tego różowe spodnie w szare pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się właśnie to paskowe faux pas bardzo podoba.... serio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał jakie piękne inspiracje :O
    O tak! W łóżku można wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewiąte zdjęcie to mój ideał, a Ty wyglądasz jak w piżamie swojego faceta podczas śniadania po upojnej noce. Te ponętne usta tak mnie natchnęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi :))) Fakt, koszula w której śpię jest męska, ale tym razem noc spędziłam sama ;)

      Usuń
  5. jesli chodzi o łazienkę to moje marzenie to pokoj kąpielowy.. nie za duzy ... drewniana podłoga, wanna , prysznic , okno... biala z jakimis kolorowymi akcentami.. .. ztych marzen mam połowę.. moja łazienka jest mała.. ma wannę i deszczownice zamontowaną nad wanną.. jest biała .. ale na podłodze kafelki.. brak okna :( .. ale ma niebieskie dodatki :) i drewniane blaty mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! To by był raj! Wtedy kąpiel byłaby wydarzeniem na pół dnia... Może kiedyś!
      Moja chyba też powinna być biała z niebieskimi dodatkami, klimat morza, morskie dodatki.. Tak chyba byłoby najlepiej

      Usuń
  6. Dla mnie idealna byłaby duuuuża, z setką szafeczek i wielkim oknem (oczywiście bez sąsiada naprzeciwko ;P)
    ściski**

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej piżama powinna być w paski :)). A moje są w kropki i orientalne wzory.
    O łazience można tylko pomarzyć, jeśli ma się taką "metr na metr". Super fotki, inspirujące. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcie :)) A łazienki podobają mi się duże ,ale.. swoją mam małą i też jest dobrze mniej sprzątania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W łóżku chodzi o wygodę i dobry sen, a teraz miksuje się wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze wszystkich łazienek wybieram tę z eamesem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta passiasta piżamka kojarzy mi się z więzieniem hihi - przepraszam :) ale i tak jest urocza, i jakbym taką miała to bym w niej nieustannie spała hihi :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię małe przytulne łazienki, najlepeij z prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaaaakie cudowne wanny!!!!!!!!! zakochałam się w nich!!! nie będę mogła spać teraz!!!
    a Ty pasiasta jesteś piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja właśnie jestem w tracie wybierania łazienki...
    no i nie wiem nie wiem ...ciągle nie wiem co wybrać!

    pozodrawiam i zapraszam do mnie:\
    http://lepetitka.blogspot.com/


    aha! cudna pizamka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracuś z Ciebie, podkładki( fajne), inspiracje( już kombinuję, na którą ścianę takie krople rzucić).
    Swojsko tak w tym pasiaczku i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Synek zobaczył Twoje podkładki i wykrzyczał: LATAWIEC!!! Piękne te podładeczki, łazieneczki też, ale choć piękne, to chyba mało praktyczne jak dla mnie zmarzlucha, okna i to takiej wielkością są cudowne, ale zabierają ciepło, mnie to przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkładki śliczne!
    A piżamka bardzo przytulna - nic tylko przytulać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkładki są bardzo fajne.

    Łazienka powinna być jasna, ciepła, przytulna z wanną na pewno.

    Ja tutaj teraz chodzę w piżamkach z misiem i z laleczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądają te jedne paski z innymi paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to: duża, biała, z drewnem i wielką wanną :):)

    OdpowiedzUsuń