poniedziałek, 11 lutego 2013

Walentynkowy pomysł na upominek DIY.

Kochani! 
Mam dla Was pomysł na własnoręcznie stworzony upominek na Walentynki! 

Potrzebować będziecie tabliczkę czekolady, nożyczki, kawałek taśmy klejącej i wydrukowane opakowanie, które pobrać można poniżej!

1. Drukujemy jedno z trzech art attackowych opakowań. 
2. Dopasowujemy opakowanie do wielkości tabliczki (ja użyłam większą niż typowa - 200g, przycięłam wzdłuż dłuższych boków, zagięłam nadmierną ilość papieru i przykleiłam kawałkiem taśmy). 


Voilà!

Pobierz w pełnym wymiarze TU


Pobierz w pełnym wymiarze TU
Do pobrania bez daty


Pobierz w pełnym wymiarze TU
Do pobrania wersja bez daty

Mój prezent wygląda tak:




Podoba się? :)




15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, ale użyłabym trochę ciekawszej czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna inspiracja na walentynkowy drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy mój mąż doceniłby opakowanie, bo czekolada truskawkowa wygrywa ze wszystkim ;)
    Pomysł bardzo fajny, widziałam już go na pinterest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, nie jest szczytem kreatywności, ale wykonanie jest własne - to się liczy :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł! Praca własna jest teraz w cenie. Kurczę, zachciało mi się czekolady a nie mam w domu nawet grama :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślałaś nigdy o tym, żeby na facebooku podawać źródła obrazków, które wrzucasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, wszystkie obrazki które wrzucam na facebooka, pochodzą ze stron tumblr.com. Jest to wyraźnie zaznaczone w opisie strony na facebooku.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. tak, ale należałoby jeszcze podawać z jakich profili pochodzą ;) tumblr to tylko platforma do wrzucania zdjęć. tak jakby ktoś skopiował sobie twoje powyższe zdjęcia i napisał: "źródło blogspot.com" .

      Usuń
    3. Za każdym razem korzystam z tych samych profilów na tumblr.com, a linki do nich podane są w informacji o stronie.

      Usuń
  6. Super pomysł, to co proste zawsze jest najfajniejsze, a to co zrobione samemu najcenniejsze :) szkoda, ze wcześniej tego nie widziałam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł. Walentynek specjalnie nie obchodzę, ale tak zapakowana czekolada będzie cudownym prezentem tak bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale swietny pomysł:)wykorzystam go, choc Walentynki juz byly:)i te pastelr:)cud miód dla moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale to chyba nie to, czego szukam dla swojej drugiej połówki!

    OdpowiedzUsuń