środa, 6 lutego 2013

Walentynkowe upominki. + dzień 3. Pomarańczowy.


Idą Walentynki, wszyscy wiedzą. 
Jestem szczęśliwą zakochaną przez cały rok z wzajemnością i nie tylko 14 lutego to okazuję oraz czuję. Ale żeby nie było że jestem hejterką wszystkich dni kobiet, matek, przytulania i zakochanych to lubię Walentynki, coś tam w sobie mają. 
Jakiś spokój i taką specjalną atmosferę, niekoniecznie prezenty w formie pluszowego misia, ale czas spędzony razem, wspólne plany i marzenia... Kwiaty, ewentualnie własnoręcznie zrobione upominki.

Oto kilka pomysłów na walentynkowe gadżety do wykonania, prosto, oryginalnie i od serca !

Babeczki z serduszkami w środku - przepis

Węzeł żeglarski w kształcie serca - tu
Próbowałam zrobić, ale niezbyt równo mi wychodziło

Słodki list w butelce - tu

Urocze babeczki - tu

Słoik miłości
Lody z miłosnymi wyznaniami - stąd

Miłosne wyznania na ścianie - stąd

Mój faworyt wśród walentynkowych pomysłów
Serduszkowy spinacz !
Banalny w wykonaniu i praktyczny w codziennym użytku :)



Pomysł stąd

Już niedługo zaprezentuję Wam mój pomysł na walentynkowy prezent, oczywiście wykonany własnoręcznie i będzie też coś dla Was! :))

Teraz część wyzwaniowa! Kochane uczestniczki zabawy - witam serdeeeecznie! Wasze odwiedziny i miłe słowa są niesamowitą motywacją dla mnie do rozwijania bloga ! Mam nadzieję że zostaniecie u mnie na dłużej! Dzięki styczniowej edycji zabawy znalazłam kilka miejsc, do których z wielką radością zaglądam regularnie, jestem pewna że tym razem też znajdę kolejne miejsca!

Wczoraj pokazywałam Wam drugą odsłonę nowego cyklu Inspiracje pod kolor - Wszystkie z Was zapraszam na moją fejsbukową stronę, na której w albumach znajduje się  m n ó s t w o  inspiracji - to od tego się wszystko zaczęło - art attack {be inspired} (taka mini reklama, a całą historię na temat powstania mojej kopalni inspiracji:) )

Dzisiejszy temat to pomarańczowy. U mnie to zrobiony przed chwilą mus z mango ! Uwielbiam ten owoc, a że w lutym mam postanowienie mocno pilnować zdrowego odżywiania to do świeżych owoców ciągnie mnie siłą rzeczy :)



27 komentarzy:

  1. Piękne te dekoracje! A na mus sama ochoty nabrałam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za ciekawe inspiracje :) mus z mango pobudził mój apetyt na pomarańczowy !

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale się głodna zrobiłam patrząc na te zdjęcia. (lecę po czekoladę)
    mus wygląd ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mus z mango... mmm... wyobrażam sobie ten smak :) mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować tego musu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) no ten spinacz powalił mnie, :) świetny jest :)
    Ja jakoś za mango nie przepadam, choć mus w Twoim wydaniu wygląda niezwykle apetycznie :P

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciły mnie babeczki. Uwielbiam takie rzeczy, ale głównie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę musa, musse, mus!!!! Taki samiutki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam:) I świetne pomysły na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam musy! A mango nie jadłam już całe wieki! Pyyyycha! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz... chyba pójdę do sklepu po mango... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem uzależniona od mango od jakiegoś czasu. A jak ten mus robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zmiksowałam z łyżeczka brązowego cukru

      Usuń
  13. Oj takie pyszne mango, jakie mi chłop z Indii przywiózł, u nas niestety jest nie dostępne. Ale chyba pójdę na poszukiwanie dojrzałego mango:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale smakowicie wygląda, mus z mango jest najlepszy, robię go ostatnio cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mus wygląda smakowicie :) i bardzo podobaja mi się walentynkowe inspiracje, bo ja Walentynki love i już! :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbiam mango! z chęcią bym coś takiego zjadła !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile razy pilnowałam zdrowego odżywiania... Zawsze dałam się skusić czymś niezdrowym. Mus wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuuwielbiam mango. Pycha. Jutro jadę do sklepu i będę robić mus z mango:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne walentynkowe inspiracje :)
    A mus z mango wygląda bardzo zachęcająco- i jeszcze tak łatwo go zrobić , na pewno u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, ten mus wygląda cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo...pyszności! Fajne inspiracje podsuwasz, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej ale słodkie te spinacze! babeczki też ;)

    OdpowiedzUsuń