środa, 13 lutego 2013

Projekt dwuzłotówka.


Uwielbiam wpadać na pomysły, które poprawiają mi humor :)
Zainpirowali mnie Ania i Kuba z wspaniałego bloga fashionable.com.pl! Już kiedyś pisali o tym, że odkładają każdą dwuzłotówkę, ale zdjęciem pokazanym dziś w poście Podróż poślubna przekonali mnie do tego, że taka skarbonka to świetny pomysł na okładanie pieniędzy:) Ich zbiór dwuzłotówek jest imponujący!
Postanowiłam też spróbować podjąć wyzwanie i wyjęłam z portfela dwie pierwsze monety. Na razie wrzucam je do szklanego świecznika (mój materiał na kolejne własnoręczne dzieło), a jak pieniędzy zbierze się więcej, przełożę do nowego pojemnika.
Ważne, żeby znaleźć jakiś cel. Ania i Kuba zbierają na podróż poślubną z prawdziwego zdarzenia. A ja? A ja pozostaję w romantycznym klimacie i zbieram na przepiękny ślub :))
Ktoś jeszcze się przyłączy?



Po chwili namysłu dochodzę jednak do wniosku że przydałby się słoik albo skarbonka, bo będzie mnie kusić żeby zabierać te monety z niezamkniętego pudełka ;))


Walentynkowo przypominam o moim pomyśle na skromny upominek od serca: tu oraz o innych prezentowych inspiracjach: tu.

5 komentarzy:

  1. Ha! Przyłączam się! Super pomysł =) Dlaczego ja na to nie wpadłam wcześniej, dzięki wielkie Kochana za podsunięcie fantastycznego pomysłu. Tylko, że ja będę zbierać nie złotówki a korony duńskie - 20 kron do słoiczka! A będę zbierać na podróż dokoła świata! Cudownego wieczorka życzę =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Pamietam jak kiedyś codziennie wrzucałam do skarbonki drobne z napiwków(kiedy pracowałam w kawiarni),może nie miałam wybranego większego celu,ale wypady z siostrą na zakupy ciuchowo-kosmetyczne również dawały wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przed chwilką czytałam post Ani i Kuby :) Rzeczywiście pomysł fajny. Ja odkładam drobne sumy na konto oszczędnościowe, ale może pomyślę też o małej śwince-skarbonce... będę zbierać na waciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już od kilku miesięcy zbieram 1,2,5 zł co dziennie wieczorem;) średnio na miesiąc odkładam tym sposobem 100-200zł bez bólu, zbieram na większe cele np. złote kolczyki na które żałuję sobie pieniędzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie skarbonkia od dłuższego czasu jest w użyciu. Wrzucam do niej codziennie od 1gr do 2zł. W ten sposób łatwo i bez zaciskania pasa w ciągu roku uzbiera się przyjemna suma:) Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń