poniedziałek, 25 lutego 2013

Poniedziałek nie taki straszny...


Kilka poniedziałkowych inspiracji i przegląd sukienek z Oscarów









Źródło: pinterest.com

Tym, którzy jeszcze nie wiedzą, powiem - jestem bardzo wymagająca i musi być naprawdę perfecto, żebym stwierdziła, że coś jest ładne, szczególnie jeśli chodzi o sukienki. Gwiazdy Hollywood niesamowicie mnie rozczarowały i spośród ponad 30 zdjęć z wczorajszej ceremonii podobają mi się tylko cztery kreacje plus Adele, która podoba mi się zawsze.


Na pierwszym miejscu: 
Amy Adams, za którą nie przepadam, 
jednak Oscar de la Renta potrafi i jej dodać uroku



Na drugim miejscu:
prosta i minimalistyczna Charlize Theron


Na trzecim:
Jennifer Lawrence 
chyba czas zobaczyć ten słynny Poradnik pozytywnego myślenia


Na czwartym:
Złota Catherine Zeta Jones

+ Adele
uważam że miewała lepsze stylizacje
ale i tak jest piękna
Źródło: nocoty.pl

Motto na ostatni tydzień lutego:
obserwuj niebo
myślę że wiosna coraz bliżej!



8 komentarzy:

  1. Ja bym dodala cudownie urocza anne hathaway.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Catherine Zeta Johnes i moim zdaniem ona jest zjawiskowa sama w sobie, nie sądzisz?:):):)uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się właśnie Anne nie podobała. To znaczy, uwielbiam ją i uważam, że owszem, jest cudownie urocza, ale nie w tej sukience. Moje serce podbiła natomiast Jessica Chastain. Pomimo tego, że sukienka była może i prosta i mogłoby się wydawać, że nic to specjalnego, to cały look sprawił, że wyglądała, jakby ją żywcem wyjęto z gali oscarowej sprzed jakichś 70 lat. Jak gwiazda starego kina, no cudo <3 http://www.justjared.com/photo-gallery/2818967/jessica-chastain-oscars-2013-red-carpet-01/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam na modzie specjalnie się nie znam, ale kiecki oglądać uwielbiam... Catherine jest boska w czymkolwiek by wystąpiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Charlize Theron wyglądała cudownie, prosta i elegenacka.
    Piękne inspiracje, wiosna juz tuż, tuż za rogiem

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, suknia A.Adams jest przepiękna! najbardziej jednak podoba mi się stylizacja Charlize Theron.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Poradnik pozytywnego myślenia, a suknia o którą mało się nie przewróciła aktorka pierwszoplanowa dla mnie najlepsza:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku jakoś szału nie było na czerwonym dywanie chociaż wiele pań wyglądało pięknie i elegancko to zabrakło mi kogoś kto by się zdecydowanie wyróżniał :)

    OdpowiedzUsuń