poniedziałek, 18 lutego 2013

Poniedziałek nie taki straszny...

Powinnam lubić poniedziałek 18 lutego, ale nie lubię go. 
Powinnam bo zaczynam semestr letni, ostatni semestr na studiach licencjackich.
Ale nie lubię, bo mam dziś pierwszą w życiu poprawkę egzaminu.
Poza tym zaczynam semestr letni a za oknem sypie śnieg...

Tak więc w poście z cyklu Poniedziałek nie taki straszny przyznaję otwarcie, że cieszę się że jutro wtorek!


Trochę ciepłych inspiracji na poprawę humoru:






Źródło: pinterest.com

Motto tygodnia:




12 komentarzy:

  1. Powodzenia na egzamninie zatem życzę !! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mnie ciężko było wstać rano, za oknem śnieg po kolana i minusowa temperatura. Ale z każym dniem jesteśmy coraz bliżej wiosny a każdy poniedziałek zbliża nas do kolejnego weekendu...:) Miłego tygodnia i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poniedziałki lubie. Jak zdasz egzamin, to pewnie też polubisz. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie, cudowne inspiracje
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. "Studencie bez spiny, są drugie terminy" :P
    mogę spytać co studiujesz? :) jestem tutaj pierwszy raz i muszę przyznać, że naszła mnie nagła ochota dokonania kilku zmian w moim mieszkanku, podążając za poradami na Twoim blogu ;)
    Pozdrawiam i oby każdy egzamin lekkim Ci był :D
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze :)
      Cieszę się, zapraszam do odwiedzania :)

      Usuń
  6. fajne inspiracje ... a za oknem wieje wiatr i sniezyca ... tak jst u mnie ... a kiedy bedzie piekne i wisoennie ??? ak ja tesknie juz za ciepelkiem :))
    Pozdrawiam cieplo . Ala

    OdpowiedzUsuń