sobota, 16 lutego 2013

Moda. Harper's Bazaar Polska & Wiosna 2013 Dior.


W szaleństwie modowym poleciałam w czwartek do kiosku po pierwszy numer polskiego Harper's Bazaar. Przyznam szczerze, że miałam cichą nadzieję, na sensowny magazyn dla kobiet, bo od dawna ciężko mi znaleźć coś strawnego wśród ogromu pism. Harper's bez wątpienia jest magazynem luksusowym, nie można mieć zatem pretensji, że prezentuje najdroższe kreacje największych projektantów. Od tego są, moim zdaniem, luksusowe magazyny - jeśli nie możemy sobie pozwolić na tak drogie wspaniałości - miło jest na nie popatrzeć, nie dając się jednak zwariować - często dużo bardziej podobają mi się kreację z serii "na moją kieszeń" :)
Oprócz najnowszych trendów w modzie, pięknych sesji zdjęciowych i wielu reklam jest też kilka ciekawych artykułów, między innymi wnętrzarski artykuł o willi Very Wang!
Raczej nie będzie to comiesięczna pozycja obowiązkowa u mnie, ale co jakiś czas na pewno sięgnę po inspiracje :)

Moja instaokładka Harper's 
- z ciekawości wpiszcie w wyszukiwarce znaczników na Instagramie harpersbazaarpolska - tak, tak istny szał :)

To, co najbardziej rzuciło mi się w oczy z wiosennych kolekcji w marcowym wydaniu to kolekcja Diora! Oto jego propozycje, nieskomplikowane fasony, kwiatowe dodatki, lekkie, zwiewne tkaniny oraz mocny, wyrazisty makijaż oczu- jak Wam się podobają? Ja jestem zachwycona !











Źródło zdjęć: tu i tu

14 komentarzy:

  1. musze kupic:)wszedzie na blogach pełno o nim info:)jaka jest cena?:)pozdrowienia, Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11,90 także nie ma aż takiej tragedii:)
      Warto zobaczyć, chociażby ze względu że HB wydawany jest już od 146 lat (o ile dobrze pamiętam;)) i polska wersja jest 27 na świecie :)
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
    2. No właśnie, na Ukrainie widziałam tę gazetkę już wcześniej, ciekawa byłam co to za cudo, ale stwierdziłam, że skoro u nas nie ma, to pewnie nic ważnego :D

      Usuń
    3. A widzisz :D A to polski postęp prasowy :D

      Usuń
  2. Ja mam identycznie, bardzo ciężko znaleźć mi jakiś kolorowy magazyn, który mógłby mi sie spodobać. Za duża konkurencja, a i tak wszedzie to samo.
    Najchętnie chyba czytuje miesiecznik dla kobiet, który zamawia moja mama, ale to tylko przy okazji , gdy jestem w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdradzisz co to za miesięcznik ? :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ciekawe kreacje ale makijaz za mocny jak dla mnie. ale gazetka wyglada imponująco

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka swoich ulubionych polskich tytułów,czy ten dostanę w wersji polskiej w dublinie nie mam pojęcia,ale w brytyjskich czasopismach denerwuje mnie ilość reklam( na co drugiej stronie) i niewiele interesujących artykułów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. i nawet ja się odnajduję w tej konwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sukienki, a te dwie ostatnie są śliczne;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie sukienki się mi podobają, bo są długie;)
    Ja wina jestem "Zwierciadłu" od lat. Lubię magazyny o tematyce psychologicznej, choć nie znaczy,że na ładne ciuszki nie lubię popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez czasem lubię poprzeglądać modowe magazyny i sprawdzić co się w modzie dzieje.
    W tym roku musze iść na trzy wesela, więc pewnie trzeba będzie kupić jakiąś nową sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HB faktycznie bardzo luksusowy magazyn, jednak bardzo miły dla oka i wszystkie obecne trendy przedstawione w skrócie! A ta kolekcja Diora obłędna!!! Moimi faworytami są te suknie do kostek <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zakupiłam pierwszy numer. Na pewno "Twój Styl" pozostanie moim faworytem wsród czasopism, ze względu na felietony i ciekawe artykuły. "Harper's Bazaar" będzie inspiracją, jesli chodzi o stylizacje. Zapowiadają się też ciekawe wywiady zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi artystami. Osobiscie polecam ten magazyn;)

    OdpowiedzUsuń