wtorek, 26 lutego 2013

Koktajl truskawowy jako zimowe wybawienie.


Okazało się, że tegoroczny tłusty czwartek zamienił się w tłusty luty... Nie będę się usprawiedliwiać tylko to spróbuję zmienić.

Coś Wam wyznam. Moje zbiory inspirujących zdjęć liczą ponad 7 000. Jest wśród nich wiele wnętrz pięknie zaprojektowanych kuchni. A ja nie wiem jak będzie wyglądać moja kuchnia, nie wiem też które z tych inspirujących zdjęć wciele w życie. 
Wiem jedno - zamrażalnik będę miała wypełniony mrożonymi owocami. Przede wszystkim truskawkami. Za radą mojej mamy, w lecie będę mrozić truskawki, a w zimie będę się żywić tym oto koktajlem truskawkowym. Przepis jest banalnie prosty.

Składniki (6 dużych porcji):
pół kilo mrożonych truskawek
ok. 750 ml jogurtu truskawkowego
3 płaskie łyżki cukru

Truskawki rozmrozić
Wszystkie składniki zmiksować
Smacznego!



Poniedziałkowy look


10 komentarzy:

  1. Marysia super look:)A koktajl dziś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha! Uwielbiam koktajle :) szkoda, że w zamrażarce mam tylko maliny. Ja zamiast cukru daję miód, zawsze to troszkę zdrowiej :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy na pewno też będzie pyszny! To prawda, z miodem jeszcze zdrowiej - niestety ja za nim nie przepadam.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hahaha.... mi również podoba sie tyle ciekawych stylów, że cieżko jest coś wybrać dla siebie. A truskawki...ohhh...zjadłabym, ale te świeże , prosto z ogródka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych świeżych nie mogę się doczekać, ale póki co zadowalam się mrożonymi :)

      Usuń
  4. Jest tyle możliwości urządzenia mieszkania, że ciężko się zdecydować. Co krok pojawia się nowa inspirująca propozycja.
    Bardzo lubię się przeprowadzać, również z tego powodu. Na nowo urządzam, dekoruje itp.
    Za miesiąc znów zmieniam mieszkanie i w sumie to juz się nie moge doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mrożone w lodówce! I borówki i truskawki i maliny. Teściowa o mnie dba;) Z przyjemnością zrobię koktajl, chociaż i tak wolę takie prosto z pola...

    OdpowiedzUsuń
  6. pycha:) zrobię sobie taki jutro, akurat mam zamrożone truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasze mamy dają podobne rady :) Zdjęcia kuchni również przykuwają nasz wzrok. Z wyborem idealnego wystroju byłby u Sandmanów ogromny problem. Tak wiele stylizacji nam się podoba, tak wiele rozwiązań. W kolejce po naszą uwagę stoją kuchnie klasyczne, wiejskie, nowoczesne, dizajnerskie, modernistyczne, prowansalskie itd...
    Gdzież ten złoty środek znaleźć ? :)

    OdpowiedzUsuń