wtorek, 5 lutego 2013

Inspiracje pod kolor #2 Magenta. + dzień 2. Zabawa.


Tadamm, tym razem w Inspriracji pod kolor typowa magenta! Jeden z czterech podstawowych kolorów CMYK - CyanMagentaYellow, Black. 

Nie jest czerwona, jest raczej różowa (z racji ograniczonych możliwości bloggera tu zaznaczyłam ją na czerwono) - za chwilę poniższe inspiracje rozwieją wszelkie wątpliwości (chociaż wiadomo, że każdy monitor oddaje kolory trochę inaczej).

Niby róż, ale nie taki "różowy", tylko fajny!

Oto magenta oraz jej wariacje (dla precyzji:))

Już się chwaliłam swoim ostatnim projektem,
ale tak się składa że użyłam w nim czystą magentę.
Więc raz jeszcze 
tu.





























Źródło zdjęć: tumblr.com


A teraz część wyzwaniowa. 
Temat numer dwa to Zabawa. 

Niestety w dniu dzisiejszym nie planuję żadnej zabawy ze względu na kilka pilnych obowiązków do wykonania. Za świetną zabawę uważam gotowanie i pieczenie, chodzenie do kina, czytanie dobrej książki albo grę w gry planszowe. 
Nie mam też małego szkraba w domu, z którym mogłabym się bawić klockami... 

Moją ostatnią świetną zabawę opisywałam tu, a mam parę niepublikowanych zdjęć z wspaniałej zabawy sylwestrowej. 
I oto jedno z nich spełni dziś funkcję wyzwaniowego - zdjęcie zdjęcia - ja by ja. 



30 komentarzy:

  1. Niesamowity kolor, chociaż nie lubię typowego różu, magenta to coś zupełnie innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nie przepadam za różowym, ale ten rzeczywiscie robi wrażenie. Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio ten kolor bardzo mi się podoba. Mam zamiar wprowadzić go do mieszkania, tylko jeszcze nie wiem w jakiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie kolor dla mnie zbyt ostry w nadmiarze ale jako kropla, akcent genialny. Piękne drzwi... wszystkie. Chyba z racji tęsknoty za własnymi drzwiami.
    Przypuszczam, że impreza się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, lubię go jako dodatek.
    Genialne te zdjęcia z rowerem i telefonem.


    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten róż! Ach to pole koniczyny i różowa parasolka i drzwi i słuchawka i... a przy mikserze to mi tchu zabrakło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor - taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje kolorowe inspiracje:) zdjęcia bardzo przekonują do koloru;) chociaż do magenty przekonywać mnie nie trzeba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor. Mam w tym odcieniu butki!

    Widzę, ze Sylwester był spędzony niezwykle zabawowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje inspiracje kolorystyczne podobają mi się bardzo, zwróciłaś moją uwagę na Tiffany's blue już wcześniej, a ta magenta dziś także piękna! zdjęcie zdjęcia także super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może się powtarzam, ale jeśli zginą Ci kiedyś okulary to możesz przypuszczać, że są u mnie:) bardzo mi się podobają...
    a ten kolor .. jak mu tam.. magenta (w życiu nie słyszałam takiego słowa:/) jest boski.. zdjęcie z parasolem... superowe!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle zastanawiam się nad kocimy okularami :)
    A i kolor mi się podoba. Mam taką spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I to się nazywa zabawa!!! Fajna z Ciebie babeczka:D
    I dziękuję za porcję inspiracji, magenta to jeden z moich ulubionych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam na moją stronę na facebooku - to dopiero porcja inspiracji :))

      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. No no... Magenta wielka jest pośród CMYK'a oj wielka. W garderobie jej nie znajdę, lecz w swych projektach zawodowych, bardzo sobie ją cenię, bo kusi, przyciąga jak magnez... ma w sobie tajemnicę.
    A sylwka zazdraszaczam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że zabawa była udana! Zdjęcia z Magentą w roli głownej bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  16. I naprawdę jest. Tylko uważaj, bo wciąga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta magneta;widać że dobrze sie bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magenta to wspaniały, energetyczny kolor! Zdjęcie wyzwaniowe jest piękne - zabawa na pewno była udana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za inspirujące zdjęcia :) bardzo podoba mi się wełniany płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka cudowna różowa galeryjka.
    Ja sama osobiście nie przepadam za takim kolorem, ale na kimś bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam =)

    P.S.

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko! Dam się pokroić za ten płaszcz razem z dodatkami!!! :)
    Gratuluję świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę róż lekko wpadający w fiolet. Czy takie coś ma być? Magenta dal odważnych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak takie coś ma być :) Taki mocny, ładny róż, niby róż a nie róż :)

      Usuń
  24. A ja Sylwestra spędziłam w sumie sama, bo domownicy spali. Oglądałam sobie bajki i wcinałam czekoladę :) Też była zabawa

    OdpowiedzUsuń
  25. super magenta i wspomnienie sylwestrowe :) ja tez za dobrą zabawę uważam gotowanie, pieczenie, książki... :) pozrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, oj, działo się(; ( ten paluszek...)
    Magentowa podłoga- piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha:)kręci nas to samo:)pozdrowienia, Lou:)

    OdpowiedzUsuń