piątek, 8 lutego 2013

{Film miesiąca}: Filmy na Walentynki. + dzień 5. Miłość.


W ramach lutowego odcinka Filmu miesiąca prezentuję moją listę filmów (bo niezawsze komedii) romantycznych idealnych na Walentynki. Dobrze się to komponuje również z dzisiejszym tematem wyzwania. Są lekkie, przyjemne, wzruszające i rozbawiające. Nie są ustawione według żadnych kryteriów, bo nie potrafię się zdecydować. Absolutne hity typu must see wg mnie zaznaczę kursywą.


Źródło zdjęć: filmweb

1. Jak w niebie
2. Sabrina
3. Igraszki losu
4. Miłość i inne nieszczęścia
5. Duma i uprzedzenie (wersja z 1995)
6. Bezsenność w Seattle
7. Masz wiadomość
8. Uciekająca panna młoda
9. Ja Cię kocham, a Ty śpisz
10. Dziennik Bridget Jones
11. Moja dziewczyna wychodzi za mąż
12. Śniadanie u Tiffany'ego
13. Holiday
14. List w butelce

Tak, wiem, nie ma tu filmów takich jak na przykład: To właśnie miłość, Titanic oraz Pamiętnik, które uznawane są za najbardziej romantyczne filmy. Jednak wybaczcie ale nie należą one do moich ulubionych :) Na temat mojego nielubienia Titanica pisałam tu.



Temat wyzwania: Miłość.


Moje zdjęcie na dziś




22 komentarze:

  1. bardzo lubię ten list do Koryntian!
    za to Titanica też nie lubię :)
    zdjęcie bardzo romantyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gust kinematograficzny mamy zupełnie odmienny, ale męża całuję podobnie namiętnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój gust ogólny trochę różni się od tego przedstawionego powyżej, a wszystko z powodu tematu Walentynek :) Tu po prostu wybrałam ulubione romansidła :)

      Usuń
  3. Jaka gorąca miłość! Piękne to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochani są najpiękniejsi:) co do walentynkowej listy- filmy z Audrey Hepburn zawsze na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne filmy, uwielbiam zwłaszcza Dumę i uprzedzenie, a zdjęcie na wyzwanie jest bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię Titanica!
    A dzisiejsze zdjęcie jak z filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie filmowy Twój dzisiejszy kadr. Miłość!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ukazana miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połowy nie widziałam, połowa odpada, ale ten namiętny pocałunek jest lepszy niż niejedna komedia romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanką romantycznych filmów nie jestem, ale na walentynki pewnie lista w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wszystkie je widziałam i wszystkie lubię (no może oprócz jednego, ale nie powiem którego ;P). Titanica, wybaczcie dziewczyny, nie trawie. Jakos mi on nie idzie gdzie trzeba. ;) Dodałabym jeszcze :
    - Amelie
    - Lost in Translation
    - Atonement (niestety nie znam tytułu polskiego) - strasznie złapał mnie za serducho!
    - ... a teraz śmiejcie się: Twilight 1.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za namiętny pocałunek! :-)))
    Miłość bije od Was na kilometry! :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za filmy! Nie wszystkie z listy oglądałam.
    A Twoja wersja miłości bardzo, baaardzo...miłosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale namiętność cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O Duma i uprzedzenia jak najbardziej :))
    A zdjęcie bardzo romantyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no...bardzo przekonująco :)
    Muszę sprawdzić, czyż bym Sabriny nie oglądała?

    OdpowiedzUsuń
  17. "Moja dziewczyna wychodzi za mąż" gdyby głównym bohaterem była kobieta mogłabym się z nim utożsamić w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj wiele moich ukochanych - np. masz wiadomosc no i pan darcy oczywiście.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak jest Holiday to reszta też może być:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądacie.
    Wiele z tych filmów widziałam. Ciekawa jestem tych nieznanych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękni tak...w objęciach, zastygnięci...w pocałunku ... :)

    OdpowiedzUsuń