niedziela, 10 lutego 2013

Dzień 7. Ostatnia rzecz przed zaśnięciem.


Szybko zleciał tydzień wyzwaniowy. Ze względu na koniec sesji i więcej wolnego czasu udało mi się codziennie tworzyć tematycznego posta i łączyć go z częścią wyzwaniową. 

Chciałabym podziękować wszystkim przemiłym Odwiedzającym za wszystkie ciepłe słowa i inspiracje na Waszych blogach! Znów poznałam kilka nowych wspaniałych miejsc, które będę regularnie odwiedzać. Mam nadzieję że i Wy zawitacie u mnie częściej :)
Przede wszystkim podziękowania dla Uli (Blog Sen Mai), która comiesięczne wyzwania organizuje i dzięki niej możemy się poznawać nawzajem!
Podejrzewam że w jeszcze szerszym gronie zobaczymy się za miesiąc :))

Przez cały czas wyzwania starałam się dodawać posty rano, aby zdążyć wszystkich odwiedzić, a udawało się to dzięki temu, że żaden temat nie sprawił mi większego problemu.
Dziś piszę dopiero teraz, trochę ze względu na obszerny program dnia, ale przede wszystkim dlatego, że cały dzień myślałam o tym, jak zinterpretować temat.
OSTATNIA RZECZ PRZED ZAŚNIĘCIEM
Banalne wydaje mi się zdjęcie szczoteczki do zębów, książki również nie są szalenie kreatywne. ALE! Mam postanowienie czytać codziennie przed snem, zatem jako motywacja zdjęcie ląduje w interpretacji tematu:


Dziękuję raz jeszcze !
Do zobaczenia!
Dobranoc!

5 komentarzy:

  1. No i mnie też masz jako nową czytelniczkę hihi :) super było się poznać przez takie wyzwanie :) kolejne juz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz tam książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie było bardzo insprujące i kreatywne. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna booklover :D uwielbiam, i widzę u Ciebie bardzo ciekawe tytuły =)
    Zabawa jak co miesiąc super, kreatywna i pobudzająca do pracy szare komórki!
    Dziękuję Kochana za odwiedziny u mnie i życzenia urodzinowe :* kisss kissss =)
    Cudownego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre postanowienie. Ja staram się czytać codziennie, czasami kończy się na jednej stronie i zasypiam....

    OdpowiedzUsuń