wtorek, 29 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne w lutym.

Od przyszłego poniedziałku nie tylko zaczynam zimowe ferie (po ostatnim egzaminie), ale i zabawę w kolejnym wyzwaniu fotograficznym organizowanym przez Ulę z Bloga Sen Mai.
Tak samo jak w styczniu, chodzi o to, żeby przez siedem dni robić zdjęcia na zadane tematy. Lista tematów poniżej, a więcej informacji o wyzwaniu na blogu Uli (link wyżej).
Tym razem postaram się robić zdjęcia aparatem fotograficznym, a nie telefonem - mam nadzieję, że się nie zbuntuje!
To świetna, kreatywna zabawa, przy okazji której można poznać wiele ciekawych i inspirujących blogerek!

Do przyszłego poniedziałku!



7 komentarzy:

  1. Super! nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie zapomnę o nim! Mam problemy ostatnio z ogarnięciem jaka jest data, więc wczoraj na przykład wieczorem myślałam, że dziś będzie 2 lutego O_o. Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale nie ogarniam tematu zdecydowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah! Nie mogę się doczekać.
    Chciałam też podzielić się z tobą informacją o nabyciu torebki z Audrey Hepburn. Uwielbiam ją również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaaa! Musisz mi ją pokazać! To może być interpretacja pierwszego tematu:)) ale nie wiem czy wytrzymam do poniedziałku :))

      Usuń