czwartek, 10 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne. day 4. Szczęście.


Sądząc po komentarzach, wczoraj przy okazji tematu "duży" moim zdjęciem zainspirowałam też do rozważań na temat rodzeństwa :)

Dziś temat czwarty: szczęście. Mam tyle do powiedzenia, że lepiej nie będę zaczynać, bo może to trwać w nieskończoność. 
Otóż uświadomiłam sobie: szczęście to moje życie. 
Tak właśnie, jestem cholernie szczęśliwa, mimo, że mam kilka dylematów, pytań bez odpowiedzi, problemów jeszcze nie rozwiązanych i właśnie czekam na werdykt w sprawie zapalenia płuc. 
Musiałabym wymienić tu tyle poszczególnych elementów, że nie starczyłoby miejsca, a na zdjęcie kadru w aparacie. Wszystko to szczęście składa się na moje życie!


I nie że jestem jakaś wariatka (chociaż może), ja po prostu jestem szczęśliwa!

Zdjęcie zrobione ze zdjęcia z wakacji


I oddaje głos Ani na temat szczęścia:



26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie, bardzo radosne :)
    Masz genialne podejście do życia - wiesz,że nie zawsze jest takie jakbyśmy chcieli, ale i tak jest wspaniałe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowe zdjęcie, a tą piosenkę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie :)
    Warto doceniać to, co mamy i nie przejmować się tym, czego nie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie i fajnie słyszeć (czytać), że ktoś jest szczęśliwy! Ja też jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię wariatki!! Sama też takową jestem ;PP
    Świetna interpretacja szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcie :) Aż chce się wakacji :)
    Też zastanawiam się nad odświeżeniem jakiegoś zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krejzolskie zdjęcie ;) Suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak rzadko ktoś ma odwagę o sobie powiedzieć ,że jest szczęśliwy,albo nie docenia tego co ma albo nie chce zapeszyć. Gratuluję Ci odwagi, ja też ją mam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwa wariatka w pięknym kapeluszu! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie , też się pod tym podpisuję - cieszę się że żyję :)
    Fotka super- bardzo pozytywna ,no i ten kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wielkie ronda w kapeluszu!
    śliczna wariatka!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak napiszę, że masz boskie obojczyki, to mnie nie wygonisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotka :) Rzadko spotyka się szczęśliwą osobę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie radosne "wariatki" jak Ty! :-D
    I jak fajnie przeczytać, że ktoś ot tak po prsotu szczęśliwy! Oby to się nigdy nie zmieniało! :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i wiecej ludzi takich jak Ty, z podobnym podejsciem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać że szczęście rozpiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to miło przeczytać, że ktoś wprost pisze: "tak, jestem szczęśliwa"!! Super :D i życzę jak najwięcej tego szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki nudny byłby ten świat bez szczęśliwych ludzi.
    Ps. Ja chcę lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale! ogromnie mnie cieszy kiedy spotykam takich ludzi jak TY!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, to witaj w Klubie Wariatek! Ja też taką bywam:D Bardzo fajna wesoła fotka!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne włosy i fajowy kapelusz! Wogóle fajowe foto - krejzolka jesteś!
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mi się skojarzyło z piosenką "Krejzi, krejzi, krejzi is maj lajf" Golców ;)
    Szalona dziewczyno, świetne zdjęcie ;) mega pozytywne!

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. sympatyczny Krejzolek z Ciebie !:) i najważniejsze że szczęśliwy !!!!!

    OdpowiedzUsuń