wtorek, 8 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne. day 2. Lista na 2013.

Oho! Kaszel, który trzyma się mnie od ponad tygodnia chyba przeradza się w coś gorszego...

Temat na dziś to To-do list 2013. 
Oto moja: 


Są to ogólne postanowienia. 
Nie chcę precyzować niczego konkretnego, nie lubię tego, bo różnie się w życiu układa.
Na pewno chcę się obronić i spełnić kilka prywatnych marzeń.
Te bezokoliczniki wyrażają to, co na pewno uda mi się spełnić. 
I dzięki temu będę szczęśliwa i mam nadzieję uszczęśliwić innych.

27 komentarzy:

  1. inspiruj, inspiruj! takich ludzi wciaz za malo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uniwersalna lista na całe życie - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, z takim planem daleko zajdziesz:-)))Masz wielkie szanse na piękne i szczęśliwe życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna lista :) na pewno uda Ci się wszystko zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne plany :) pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uniwersalna lista na każdy rok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super lista, ŻYCZĘ ZDROWIA !!! dodaj jeszcze dbać o siebie, często my kobitki dbamy o wszystkich poza sobą sama !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, bardzo dobry plan!!! Taki uniwersalny i bez presji:))

    OdpowiedzUsuń
  9. tak mi sie spodobalo, ze az sobie sciagnelam to zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak udało mi się zainspirować :))

      Usuń
  10. piękna lista,chyba japiękniejsza jaką widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie inspiruj, uśmiechaj się, kochaj, gotuj, pisz i dziękuj! Świetny plan, podoba mi się zdecydowanie :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista :)
    I masz rację zapisywać , planować to co uda się zrealizować - mniej stresujące są wtedy plany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna lista, cudnie ubrana w "ciepłą" kolorystykę zdjęcia. Spełnienia i realizowania się zatem życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. obyś była szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :))))))
    super!
    zdecydowanie Twoja lista rządzi!
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna lista :) Kochać, uśmiechać - dla mnie najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam coś wyeliminować z Twojej listy, ale się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mądre i życiowe :) Super, życzę powodzenia w tym co na liście :) a także w spełnieniu marzeń, o o których wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji planów i marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń