środa, 9 stycznia 2013

Wygrane Candy u Handpicked for You.


W przeciwieństwie do "dużego" tematu wyzwania fotograficznego, listonosz przyniósł mi dziś małą paczkę. 
Jakiś czas temu udało mi się wygrać Candy na blogu Handpicked for You. W nagrodę otrzymałam kilka drobiazgów, które udekorują troche moje zimowe życie. 
Dostałam komplet kolorowych słomek, tekturowe papilotki na babeczki, sznurek ozdobny oraz taśmę Whasi Tape z motywem Paryża. Taśma już zdobi mój komputer.



Dziękuję jeszcze raz! 

W sklepie ScandiLoft znajdziecie masę pięknych rzeczy, wszystko utrzymane w chłodnym, skandynawskim stylu.






6 komentarzy:

  1. To ja dziękuję za udział i za pokazanie wnętrza paczuszki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajny sklep jest.. juz troche stamtad mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:-)Miło otrzymywać prezenty!

    OdpowiedzUsuń