wtorek, 22 stycznia 2013

{Wnętrze miesiąca}: Biel.


Uwielbiam przeglądać inspiracje wnętrz. Wyobrażam sobie, że urządzam własny dom i ciężko mi się zdecydować na jeden styl. Pewnie zmienię koncepcję jeszcze nieraz, ale podejrzewam że będzie dość minimalistycznie i biało. 
Ociepleniem klimatu będą kolorowe, ciepłe dodatki.

Oto zdjęcia uroczego mieszkania właśnie w skandynawskim, białym stylu.






 A tu drugie wnętrze, połączenie bieli z cegłą i drewnianą podłogą:













art attack {be inspired} ma swój osobny album z wnętrzarskimi inspiracjami - zapraszam.

5 komentarzy:

  1. łazienka to mój ideał:)
    całe mieszkanko nieco za chłodne

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezuniu, ale Ikeą leci!
    Tym niemniej kocham biel we wnętrzu i małymi kroczkami okręcam sobie męża wokół palca, żeby tylko bier i szarości w domu zostały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, ja mam tak samo z bielą i szarościami... muszę teraz wszystko przerabiać, bo na początku chciałam biel i beże :)

      Usuń
  3. piękne wnętrza. bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń