czwartek, 31 stycznia 2013

{Soundtrack miesiąca}: styczeń.


Ufff zdążyłam! Bałam się, że zanim dam radę przedstawić moje zestawienie styczniowych piosenek to 31 stycznia zmieni się na 1 lutego. 
Jedną z moich ulubionych aplikacji w telefonie jest SoundHound, który wyłapuje kawałki jakie wpadną mi w ucho. Dzięki temu mogę słuchać ulubionych piosenek później.

Oto jakie utwory wyłapałam w styczniu, są bardzo bardzo różne:

David Guetta - Titanum



Chris Botti - Once upon in America


Raphael Saadiq - The answer



Gainsbourg (Vie Héroïque) Soundtrack





Benjamin Biolay - Dans La Merco Benz



Sébastien Tellier - La Ritournelle





Ellie Goulding - Figure 8 





Ellie Goulding - Anything Could Happen




Zaznaczam że klipów do piosenek z reguły nie oglądam, więc proszę nie brać ich pod uwagę myśląc "rety co ona ogląda" :)

3 komentarze: