środa, 16 stycznia 2013

Inspiracje pod kolor #1 Tiffany Blue.


Oh lala... Internet aż pęka od inspiracji kolorem amerykańskiego sklepu z biżuterią, który sławny stał się między innymi za sprawą filmu "Śniadanie u Tiffany'ego". Ciężko go określić, ni to turkus ni miętowy, taki właśnie Tiffany's. 
Nie byłabym specjalnie oryginalna, chcąc umieścić elementy w tym kolorze na swoim weselu, jak widzę. To dość popularne rozwiązanie :)
Nie kojarzy się jednak tylko ze ślubami, ten odcień można spotkać w różnych miejscach. Od odzieży, po wystroje wnętrz. 
Jak dla mnie, to ciut za zimny odcień na ściany w mieszkaniu. Na większej powierzchni mógłby mnie przyprawiać o mdłości. Ale nie mam nic przeciwko mniejszym dodatkom :) A Wy?

Sami zobaczcie ile inspiracji znalazłam! 












































 Źródło zdjęć: tumblr.com


10 komentarzy:

  1. ten kolor jest PRZEŚLICZNY! Wydaje mi się że jeżeli dodałoby się białe meble do pomalowanych ścian, to efekt byłby całkiem zadowalający, najważniejsze żeby wszystko było stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, minty. To kolor, który jest, a za chwilę go nie ma. Nietrwały bardzo, nieklasyczny, jednorazowo intensywny. Ale uroczy, choćby na sezon czy dwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... mam mieszane odczucia co do tego koloru.
    Na zdjęciach wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności!!! chcę taki robot kuchenny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ukrywam, że uwielbiam ten kolor. A najlepsze, że uwielbiałam jeszcze zanim usłyszałam o słynnej marce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo, ale to bardzo mi odpowiada. Zarówno dodatki, ubrania jak i elementy wystroju wnętrz... Jeśli chodzi o ściany w mieszkaniu to wspomniany kolor przełamany jakimś innym może dać ciekawy efekt we wnętrzu. Na malowanie czterech ścian pomieszczenia bym się nie odważyła, ale jedną jak najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. te sukienki długie... ech, cudo!
    W ogóle wszelkie odcienie niebieskiego uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Ja poproszę kawałeczek tego niebieskiego tortu i Huntery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieskie Huntery jak najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tu u CIebie miło i inspirująco. Huntery w kolorze Tiffany kupuję:)
    A jutro w pracy na pewno będę miała na sobie coś w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń