poniedziałek, 28 stycznia 2013

I {don't} like mondays.

Biedny poniedziałek, wszyscy go tak nie znoszą. A bo po weekendzie się nie chce wracać do pracy. A ja lubię poniedziałek, ten dzisiejszy, 28.01. Pierwszy dzień sesji. A to dlatego, że pięknie napisałam egzamin, a podejrzewałam że nie zdam go wcale... 
Mam nadzieję że wyniki kolejnego, które mam dostać ok 20:00 nie popsują mi humoru i będę mogła sprawnie się uczyć do jeszcze następnego...
Sesjo, GIŃ!
Inspiracje:







Więcej inspiracji na bieżąco
tu:


3 komentarze:

  1. A ja do poniedziałków nic nie mam =)
    Gratuluję!
    A kolejne na pewno będą zdane! 3mam kciuki!
    Maluszek w ramionach matki - piękne!
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO tak poniedziałki są trudne:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pierwsza sesja jest mega leciutka, bo czeka mnie juz tylko jeden egzamin, więc żaden poniedziałek podczas sesji mi nie straszny, a Tobie życze powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń