poniedziałek, 21 stycznia 2013

{Gotowanie miesiąca}: Sałatka z selerem i szynką.

Wróciłam do domy po całym dniu na uczelni i trzech ciężkich zaliczeniach. Kondycja chorobowa - taaaak, antybiotyk nadal niszczy mój organizm - sprawia, że nie miałam ochoty na nic obiadowego o tej porze. Chętnie jednak zjadłabym jakąś sałatkę. Padło na taką, której wszystkie składniki miałam pod ręką, czyli selerowo - szynkową.



Składniki*:
słoik selera konserwowego
puszka ananasów
puszka kukurydzy
200 g szynki konserwowej
żółty ser (niekoniecznie)
majonez
jajko (do dekoracji)
sól, pieprz, zioła prowansalskie

Szynkę i ananasy pokroić w niewielką kostkę, kawałek sera zetrzeć na grubej tarce i wymieszać wszystko z selerem. Dodać majonez, sól i pieprz. Sałatkę przełożyć do salaterki, udekorować jajkiem i posypać niewielką ilością ziół prowansalskich.

Smacznego!
*To proporcję na ilość sałatki, którą najada się moja rodzina, czyli 2+4, więc możecie je trochę zmodyfikować, wg potrzeb :)



Jestem niesamowicie szczęśliwa, że art attackowy fanpage za 5 osób dobije do 1 500 fanów! Mam nadzieję, że udaje mi się Was inspirować! 
Aktualizacja, stało się! Tę wiekopomną chwilę publikuję także tu dla potomnych :D
Tych którzy mają ochotę dołączyć do art attackowanych zapraszam tu:

4 komentarze:

  1. O jakie tu u Ciebie zmiany :).
    Do likujących na FB z miłą chęcią dołączam.
    Co się tyczy sałatki to lubię łączenie smaków... Czy ja dobrze widzę, że w sałatce pojawiła się też kukurydza? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oczywiście ! Zapomniałam o niej :D Już poprawiam :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy w tak dużej ilości zniosę seler, ale pomysł super i na pewno pożywna :) Gratuluję facebookowego sukcesu, ja małymi kroczkami dobijam do 500 i też się cieszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka raczej nie w moim guście, ale wyjadłabym chętnie jajka, bo kocham <3
    + Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    + Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń