środa, 30 stycznia 2013

Blog kreatywny: art attack {be professional}.


Szybko się tylko pochwalę moim nowym pomysłem. Powstał mój blog kreatywny o nazwie art attack {be professional}, na którym prezentuje moje rożnego rodzaju dzieła. Biżuteria własnoręcznie wykonana, zarówno techniką decoupage jak i innymi, projekty graficzne i poligraficzne wszelkiego rodzaju. Więcej informacji znajdziecie w zakładce O mnie na blogu - link

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia i ewentualnych zainteresowanych współpracą do kontaktu :) Jak zawsze aa.beinspired@gmail.com
Link do bloga kreatywnego na stałe zamieszczam w pasku Strony oraz po prawej stronie bloga.


Dziś prezentuję studniówkowe zaproszenie mojego projektu i wykonania.

Wracam do nauki...

2 komentarze:

  1. o wooow, ale super!
    i fajne zaproszenie :)
    i nowy avatar :) bardzo Ci pasuje styl Audrey :)

    OdpowiedzUsuń