poniedziałek, 3 grudnia 2012

kalendarz adwentowy

Już pisałam że grudzień to mój drugi ulubiony miesiąc.
Zaraz po czerwcu kiedy to mam urodziny.
Mimo, że przez prawie cały grudzień prawie cały dzień jest ciemno, to uwielbiam atmosferę zbliżających się Świąt. 
Poza tym to, że nadszedł grudzień oznacza, że skończył się mój nieulubiony listopad. A to już jest powód by się cieszyć.

Z grudniem kojarzy mi się między innymi kalendarz adwentowy. Pamiętam, że kiedy byłam mała, jak tylko się obudziłam, pałaszowałam małą czekoladkę z kalendarza. W pewnym momencie jednak kupowanie czekoladkowego kalendarza przestało mieć sens. Stwierdziłam to wtedy, kiedy za jednym zamachem zjadłam czekoladki ze wszystkich okienek... 

Teraz wolę kupić tabliczkę czekolady i poszukać inspiracji na inny, niekoniecznie czekoladkowy kalendarz.
Oto one:


kalendarz z plastikowych kubeczków - diy

kalendarz drzewko - diy

pudełkowy kalendarz - diy

wiaderkowy kalendarz - diy

kalendarz ścienny - diy

skarpetkowy - diy

magnesowy - diy

w słoiku - diy
(chyba mój faworyt!)

kopertowy - diy

torebeczkowy - diy - wydrukuj wzór

torebkowy - diy

vintage - diy

z zadaniami - diy

rękawiczkowy - diy

kopertowy II - diy

choinkowy - diy

serduszkowy - diy

Który Wam podoba się najbardziej? 
Moim zdaniem najfajniejszy w słoiku i z zadaniami!





2 komentarze:

  1. Ale numer! To był mój pierwszy pomysł na prezent dla Ciebie, ale nie będę zdradzać szczegółów, bo może jeszcze go kiedyś wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń