poniedziałek, 17 grudnia 2012

Choinki.

Czas na oryginalne choinki. 
Ciekawa jestem czy ktoś z Was zdecyduje się kiedyś na zastąpienie tradycyjnej czymś tak oryginalnym?
Ja chyba pozostaję wierna tradycji - nic nie pachnie tak pięknie jak świerkowe igły żywej choinki! 

1. Z wytłoczek do jajek

2. Z bombek


3. Z drabiny

4. Z regału

5. Ze statywu

6. Z filcu

7. Z wieszaków

8. Z książek


9. Z baloników

10. Z korków

11. Z gałęzi

12. Z papieru

13. Z drobiazgów

14. Z guzików

15. Z patyków

16. Z brokułów !

17. Z lampek

18. Z truskawek i czekolady!

19. Na papierze (wygląda jak żywa!)

 20. Z poduszek!
Źródło zdjęć, jak zawsze: tumblr.com

Która podoba się Wam najbardziej? Mi z baloników, korków i lampek!
Będziecie mieć w domu żywą czy sztuczną choinkę?

Przypominam o świątecznym konkursie ! Do wygrania art attackowy kalendarz! Szczegóły tu.


5 komentarzy:

  1. z patyków, brokułów, lampek i na papierze całkiem fajne pomysły:) u mnie stoi żywa choinka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką z szyszek) ale zapach świeżej choinki taak to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze statywu!:D
    Z truskawek musi być przepyszna, za to z lampek i z guzikow są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te choinki :) spodobała mi się z korków i poduszek :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawkowa to mój faworyt. U mnie żywa ubrana w niciane ozdoby i ceramiczne pierniki.:)

    OdpowiedzUsuń