czwartek, 6 grudnia 2012

Akcja Mikołajkowe prezenty: moje prezenty

Akcja Mikołajkowe prezenty dobiega końca. Generalne podsumowanie pojawi się za parę dni. 
Tymczasem chcę pokazać zdjęcia moich prezentów - tego, który zrobiłam oraz tego, który otrzymałam.


Najpierw prezent, który dostałam od Ani z fashionable.com.pl. Sprawił mi wielką radość, kiedy po ciężkim dniu, w windzie spotkałam listonosza z wielką paczką dla mnie. A w środku same cuda, piękna filiżanka, dwie moje ulubione herbaty, czekoladki, ciekawa książka i piękne świeczki.




Dziś natomiast dostałam informację od Tosi z Burczymiwbrzuchu, że dostała prezent ode mnie. Bardzo starałam się, żeby prezent był od serca. Zaprojektowałam miniksiążkę kucharską z przepisami Tosi, wywołałam zdjęcie francuskich czekoladek z tegorocznych wakacji i kupiłam czapkę kucharską. Prezent się podoba, z czego się bardzo cieszę !


Wyciągnęłam kilka wniosków organizacyjnych w trakcie trwania akcji, ale o nich będzie osobny post.
Cudownego, ciepłego mikołajkowego wieczoru :)
A kto chętny do udziału w akcji za rok, niech już myśli nad prezentem ! :)

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak późno dowiedziałam się o akcji, za rok koniecznie muszę wziąć w niej udział. Niech mi tylko ktoś przypomni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do polubienia fanpage'a art attack {be inspired}, wtedy na pewno będziesz na bieżąco :)

      Usuń
  2. piękny prezent otrzymałaś, oraz stworzyłaś super;) czekam na podsumowanie akcji

    OdpowiedzUsuń
  3. super oba prezenty :) ciekawa jestem podsumowania akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja jak najbardziej udana, ja się już zapisuję za rok :):) Mój prezent bardzo mi się podobał i dotarł właśnie wczoraj! Świetny pomysł :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojego prezentu nie otrzymałam :( Może przyjdzie spóźniony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, aż się zarumieniłam... Moja paczka czeka chyba do odbioru na poczcie, bo tak myślę, że to to:)

    OdpowiedzUsuń