niedziela, 11 listopada 2012

time for changes ?

Od dawna chodzi za mną dylemat. 
Mam wielką ochotę zmienić coś z moimi włosami.

Radykalne cięcie odpada.
Farbowanie odpada.
Ombre hair rozważałam, ale doszłam do wniosku, że oryginalna będę jak ich nie zrobię.
Na cieniowanie się obraziłam, bo po kilku miesiącach miałam na głowie siano.

W grę wchodzi więc chyba tylko grzywka, jednak wśród moich bliskich są zdania podzielone na jej temat.

Co Wy sądzicie?
Tak czy nie?




W naszej zabawie jest już prawie 30 uczestników! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! I zachęcam do udziału! Na zgłoszenia czekam jeszcze równo tydzień!



Miłego nowego tygodnia !

18 komentarzy:

  1. nie ścinaj grzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kup sobie opaski na głowe:) to będzie zmiana bezinwazyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie grzywka:p zawsze można ją później podpiąć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez grzywki! zalotnie w długiej grzywce..

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzywka. A skrócenie (odżywcze ;-)) wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas skracam włosy :) ale o kilka, kilkanaście centymetrów max :) Szkoda mi więcej :)

      Usuń
  6. Grzywka. A skrócenie (odżywcze ;-)) wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi podobasz się bez grzywki.
    Ale masz piękne włosy! I fajne okulary na zdjęciu bez grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie z grzywką, ale bez nie jest też źle, gdybyś chciała bez grzywki radziłabym zapuścić brwi i nadać im ładny łuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy temat dalej aktualny, ale stanowczo odradzam grzywkę!
    Piękne masz włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat na razie nie aktualny, obecnie jest bez grzywki :)

      Usuń