niedziela, 25 listopada 2012

Pomysłowe miejsce na książki

Zastanawiam się, co stanie się z tak kreatywnymi rozwiązaniami, jak za 30 lat nikt już nie będzie wiedział co to papierowa książka. Ciekawe czy czytniki wyprą kiedyś tradycyjne książki.
Myślę, że nie, a jeśli tak, to dużo później niż za 30 lat.
Uporządkowałam moje zbiory fotografii i posegregowałam je trochę.
Przyjrzyjmy się ciekawym pomysłom na przechowywanie książek.

1. Nieregularnie

2. Dyskretnie


3. Kreatywnie
 Zwróćcie uwagę na napis stworzony z półek
READ YOUR BOOKCASE


4. Oszczędnie

 Po zakończeniu czytania, krzesło i stołek wracają na swoje miejsce :)

5. Warte do cytowania

6. Refleksyjnie

 7. Kuchennie
 Ta jest idealna na książki kucharskie w kuchni wśród swoich mniejszych sióstr - filiżanek w szafce :)

8. W ukryciu


9. Z oświetleniem


10. Dla zachowania porządku

 Podział na te przeczytane - "Has been read"
i te, które czekają na swoją kolej - "Will be read"

11. Pod ręką


12. Z rozrywką dla kota


13. Prowizorycznie
 lecz oryginalnie

14. I niewidzialnie!


15. Jak w lesie

16. Zakręcona

17. Do odhaczania przeczytanych

18. W harmonii z miejscem pracy

19. I znów pod ręką


20. W rogu

 Nie tylko na książki

21. Alfabetycznie


3 komentarze:

  1. Ale super pomysły ! Mam nadzieję, że wykorzystam kiedyś je w swoim mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka! najlepsze na książki kucharskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zdecydowanie za "surowe", ale na pewno nie można im odmówić oryginalności:)

    OdpowiedzUsuń