czwartek, 1 listopada 2012

i am a floger.


Są blogerki i vlogerki. 
Była moda na tumblr, jest na pinterest lub pinspire. 
A ja?
A ja chyba powinnam nazywać siebie flogerką {facebook+blog}.
Nie potrafię się przestawić na tumblra ani pinterest. Próbowałam. Założyłam konta i nawet po trochu przybywa obserwatorów. Ale ja wolę mój facebookowy funpage. Wszystkie inspiracje pokazują się tam. Obecnie 5 876 fotografii, a jeszcze sporo mam w zapasie, a internet się nie kończy. 
I chyba na razie tego nie zmienię. 
A może facelog? faclog? faceblog? 
Who am I?


Czekam jeszcze na zdjęcia zrobione przez fanów. Niedługo planuję podsumować pierwszą część akcji w pewien sposób. 




2 komentarze:

  1. Wow, ja nie mam pojęcia na czym polega tumblr, pinterest lub pinspire.
    Może mi powiesz?
    Facebook mam, ale jakoś na niego brak czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tumblr to blog ktory z reguły sklada sie z samych zdjęć. Pinterest i pinspire to strony na których można kolekcjonować zdjęcia, segresować je w albumach i obserwować zbiory innych.
      Ja swego rodzaju kolekcję zdjęć tzw kopalnię inspiracji mam na facebookowym funpage'u.
      To hobby które pochłania ogromną ilość czasu.
      Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń