sobota, 17 listopada 2012

{gift inspiration} #2 muzyczny kalendarz

Tym razem prezent przygotowany przeze mnie. 
Banalny prezent na Święta, wiadomo, tydzień później zaczyna się Nowy Rok... Jednak ten kalendarz jest raczej wyjątkowy!

Wybrałam ulubione piosenki i dopasowałam każdą do jednego z miesięcy roku. Narysowałam pięciolinię i ułożyłam na niej dni miesiąca. Tradycyjne metrum zastąpił numer tygodnia w roku. 
Do piosenek dobrałam fotografie, na których umieściłam ulubione fragmenty tekstów piosenek. 
Wszystkie piosenki  nagrałam na płytę w kolejności kalendarzowej, którą dołączyłam na końcu kalendarza.

A oto efekt: 
* jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, niestety aparat odmówił posłuszeństwa i pozostał telefon...






 








+ płyta, która nie chciała pozować do zdjęcia i się gdzieś schowała...

Czy się podobał? Na tyle, że od razu został zamówiony na kolejny rok :)

Uwaga! Jeszcze tylko do jutra można zgłaszać się do akcji Mikołajkowe prezenty! 
Serdecznie zapraszam! Szczegóły tu.

7 komentarzy:

  1. Pomysł jest zabójczy, ale trochę gorzej z wykonaniem... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś była bardzo zainteresowana, mogłabym taki zrobić na zamówienie :))

      Usuń
  2. Gratuluję pomysłu!!! Na prawdę jestem zachwycona tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł zabójczy ja nie mam takiej wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł, szczerze gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wspaniale! Rewelacyjny pomysł i świetne piosenki! Kalendarz z gustem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wspaniały kalendarz .. !! A w jakim programie robiłaś linie z cyframi ?

    OdpowiedzUsuń